Belki cennette yok ,olsa dahi orda şarkı söyleyemem sanırım ve bir bitki örtüsüne bürünürsem bu beni daha iyi hissettirecek fakat hiçbir insanoglunun ayağı değmemeli göğüsüme ,ben gökyüzüne asılı bir ağacın altına serileceğim.Okumaktan sıkıldıysan eğer şimdi kapatmalısın ve gidip bir çay yapmalısın kendine,sevmem diyorsan kahve de olur alalade bir sey yap kendin için benden olsun.Çünkü işler bundan sonra daha sıkıcı olmaya başlayacak ben bir dünya çizeceğim ve icinde sen dahil herkesi oynatacağım.Pardon bunu 7 milyar yıl önce yaptılar ve hiç komik degildi hala değil.
Ağlamalısın..ağlamak en iyi ibadet şeklidir bunu yeni öğrendim..Her şeyin normale dönmesi için epeyce sızlanmam gerek..Belki bu yüzden yazıyorum bu bir mektup dahi olabilir..Çakmak hala tutukluk yaptığına göre doğru yolda olduğum söylenemez.
Belki de bir savaş alanına düştük hepimiz her şeyin iyi gitmesine uğraşmak yerine ,kötü olmasını denemek gerek.Cümlelerime sizi de dahil ediyorum kendime dair olduğunda bitcekmiş gibi yalnız gibi oluyor.Zaten hiç bi şeyin iyi gitmesi içinde uğraşmıyorsunuz kendi kıçınızı kurtarmak adına telaşınız.Seni seviyorum diye ötüşmeleriniz sevilme kaygınızdan bunu da bi yerde okumuş ve inanmıştım..