Nevim'in ağzından
Sabah alarmın sesiyle uyandım.Uyandığımda güneş aniden yüzüme vuruyordu.Perdeyi açtım.Sonra lavaboya girdim.Elimi yüzümü yıkadım.Yıkadıktan sonra havluyla elimi sildim.Lavobodan çıktıktan sonra pijamalarımı çıkartıp günlük kıyafetlerimi giyindim.Giyindikten sonra Asya'yı uyandırmak için odaya gittim.Kim bilir saat kaçta uyudu öküz.Uyandırmaya çalıştım."hadi kuzum kalk dedim olmadı."aklıma fikir geldi.Asya Justin Bieber'in hastasıydı.Çok seviyordu.Belki Justin Bieber sayesinde kalkardı.Dedimki "Asyaaa!NR1'de justin Bieber çıktı koşş!"diyiverdim.Asya bana çok kızacaktı ama olsundu.Hemen yerinden fırladı.Ve televizyona baktı.Ama yoktu."Kalkmazsan böyle olur hanımefendi." Diyip güldüm.
Asya'nın ağzından
Nevim "NR1'de Justin Var" dediği anda nasıl yerimden fırladım anlatamam.Ama tabiki hayal kırıklığına uğramıştım.Manyağım benim.Beni uyandırmayı çok iyi biliyor.Ve nevimde bu arada tam bir Avril Lavigne hastası.Ona bayılıyor.Nevim'e "gerizekalı nasıl heyecanlanmıştım.İnsan gibi kaldıraydın."diyip güldüm.Nevim'de: "Eee kalkmazsan olacağı bu güzelim."dedi.Aslında haklıydı.Gece çok geç yatmıştım.Nevim'de çok erken yatmıştı nedense.Erken yatacağı vardı anormal.Ona sadece ben küfür edebilirim.Başka kimse edemez.
Nevim: "hadi elini yüzünü yıkada kahvaltıyı hazırlayalım."
dedi.tamam dedim.Hemen lavoboya girip elimi yüzümü yıkadım.Ardından hemen çıktıktan sonra giyindim.Giyindikten sonra aşağıya inip nevime kahvaltı hazırlarken yardım ettim.Kahvaltıda nevim omlet yapmış aşkım benim.Bende peynir zeytin falan çıkardım.Ardından kahvaltı ettik.Nevim'in ağzından
Asya omleti çok sevdiği için ona omlet yaptım.E tabi kimin kankası."Yuh boğulacaksın öküz yavaş ye."diyerek onu uyardım."E napiyim çok acıktım."diyerek hızlıca yemeye devam etti.Yedikten sonra masayı topladık.Sonra oturduk.Her zamanki gibi dedikodu yaptık.Çünkü biz olmak.Neyse gruptan birsürü mesaj geliyordu.Grubun adı deliler grubuydu."Bi bitmediler ya telefonum kasıyo."dedim sinirle asya'da "sakin olsana gerizekalı bağırma."dedi.Haklıydı niye bağırmıştımki?Neyse asya'ya "ben duş alıcam."dedim.Asya "niye kız?sen kolay kolay duş almazsın."dedi.Haklıydı.Ama bir yere gidecektim ondan.
Asya: "nereye gidiceksin?" Diye sordu
"Markete gidicem abur cubur almaya."dedim."İyi bende geliyorum.Hem evde ne yapıcam sıkılırım."dedi.Hayret,şimdide geleceği tuttu.Gel desem gelmez,gelme desem gelir.
Ters kız.Bende "iyi tamam hazırlan o zaman"dedim."tamam sende oyalanma."dedi asya."tamam çok konuşma."diyip sırıttım.Asya'da güldü.
Ardından lavoboya girip bir güzel duş aldım.Duş almam genellikle 5 dakika falan sürüyordu.Benim elim hızlıydı.Asya gibi yavaş değildi.Baş belam benim ama yinede onu çok seviyorum.
Ardından bornozumu giyip çıktım.Asya da odasındaydı.Sanırım hazırlanıyordu.Giyinmek üzere odama gittim.Asya'nın ağzından
Nevim lavabodan çıktığında ben çoktan hazırdım.Giyinmiştim.Son olarak birde saçlarımı düzleştirecektim.Hemen lavoboya girdim.Düzleştiriciyi aldım,Isınmasını bekledim.Ardından hemen düzleştirmeye başladım.Saçlarımı düzleştirdikten sonra düzleştiriciyi yerine koydum.Artık gidebilirdik.Ama büyük ihtimalle 10 dakika sonra falan çıkacaktık çünkü nevim saçlarını kurutacaktı.Yanıma geldi "ben hazırım artık çıkabiliriz."dedi nevim.Oha taş gibi olmuş.Ve hangi ara şaçlarını kurutmuştu.Zaten eli çok hızlıydı."hadi çıkalım."dedim."zaten."dedi manyak.Ayakkabılarımızı giyindik ve evden çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2Bff
ChickLit2009 yılında 1.sınıfın 2.gününde tanışan,ve o zamandan bu zamana kadar ayrılmayan 2 arkadaşın hikayesi.