Asya'nın ağzından
Benim adım Asya Soyadım Irmak.İstanbul/pendik'te doğdum.3 yaşıma kadar orada kaldım.3.Yaşımın sonunda babamın işi nedeniyle İzmir'e taşındık.20 yaşında ise annemin ve babamın yanından ayrılıp Nevim'le ben kendimize yeni bir ev tuttuk.Şu anda orada yaşıyoruz. Nevim benim yanımda olduğu için tanrıya ne kadar şükretsem az.
Nevim'in ağzından
Benim adımda Nevim.Soyadım Aydan.Kocaeli'de doğdum.5 yaşıma kadar orada kaldık.Ancak 17 ağustos 1999'da deprem nedeniyle İzmir'e yerleştik.Ve bende 20 yaşımda asyayla birlikte kendimize bir ev aldık.Hayat çok güzel.Tabiki yanımda Asya da varsa.
Peki Asya ile Nevim nasıl tanıştılar?
Asya: "o zaman 1.sınıfın 2.günüydü.Bende tek oturmuştum ilk gün.Kimseyle konuşmamıştım.Taaki Nevim gelene kadar.Nevim geldiği zaman hiç yer yok diye benim yanıma oturmak istemişti.Tabiki bende kabul etmiştim.Nevim yanıma oturduktan sonra uzun uzun konuştuk.Ve o zamandan beri arkadaşız.Hatta arkadaşım değil sanki ikizim gibi.Onu çok seviyorum. Nevim hayatıma girince herşey değişti.Hatta hayatım değişti diyebilirim."
Nevim: "Asya herşeyi anlattı zaten.O gün okula ilk geldiğimde çok utanmıştım.Herkes bana bakıyordu.Tabiki asya bana daha güzel gözlerle bakıyordu.Şansıma hiç yer yoktu ve bende Asya'nın yanına geçmiştim.İyiki geçmişim.Geçtiğim an asya bana merhaba deyip gülümsedi.Bende merhaba dedim. Sonra uzun uzun konuştuk.Böylece birbirimizin en iyi arkadaşı olduk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2Bff
ChickLit2009 yılında 1.sınıfın 2.gününde tanışan,ve o zamandan bu zamana kadar ayrılmayan 2 arkadaşın hikayesi.