1.Bölüm

26.9K 154 3
                                    

Aynanın karşısındaki yansımama baktım, öpüşmekten rujum ağzımın etrafına yayılmış,ağlamaktan rimelim ve kalemim akmış. Her erkekten sonra bu şekli alıyorum ister istemez. Yaptığım şeyle gurur duymuyorum çünkü utanç verici bir şey.
Orospu çocuğu sevgilim yüzünden hayatım mahvoldu,ailem bana sırtını döndü,okul hayatım bitti ve bende öyle.
"İş bitti mi ?"
"Bitti Allah'ın cezası"
"Yine modundasın güzelim. Noldu tatmin edemedi mi seni ?"
"Orospu çocuğu hayatımı mahvettin lan benim"
Telefonu kapattı suratıma. Piç kurusu.
Oturduğum sandalyeden ayağa kalktım ve leş gibi kokan odanın içinde dolanmaya başladım. Gözlerimi yatağa çevirdim. Yastığın biri yerde,çarşaf buruş olmuş ve pike ise dağınık bir şekilde yatağın üzerinde duruyordu. Bir kez daha lanet ettim kendime neden ona güvendim ? Neden o lanet olasıca elinden o lanet olasıca suyu içtim ? 18 yaşımda hayatımı sikti benim. Şuan 20 yaşındayım ama ruhum 1000 yaşında. Telefonumun çalmasıyla makyaj masasına ilerledim.
"Ne var ?"
"Aşağıdayım in"
Cevap vermeden kapattım telefonu. Küçük koltuğun üzerindeki suni deri ceketimi ve çantamı alıp bu boktan odadan ve otelden çıktım.
"Oha lan yavaş kapat kapıyı"
Oturduğum koltukta biraz dikeldim ve gözünün içine baka baka kapıyı daha fazla sert çarptım.
"Yine mi ağladın sen ?"
"Sanane işine bak sen"
"Benle ters konuşma kızım yok..."
"Yoksa ne ? Öldürür müsün beni ? Ya da o köpek sürülerinin altına mı verirsin ? Ah bak unuttum ya da beni dilendirip güzel kızları kandırıp sana getirmem için işkence mi uygularsın ? Hangisini yaparsın söylesene ?"
"Hala bana olan nefret bitmeyecek değil mi ?"
"Ben senden nefret etmiyorum"
"O zaman neden böyle konuşuyorsun ?"
"Nefret,sevgiden daha güçlü bir duygudur. Bu güçlü duyguyu senin gibi küçük insan için harcayamam kusura bakma"
"Ben her şeyi bizim için yaptım"
"Siktir git. Ne bizim için ne ? 18 yaşındaydım lan 18. Üniversite hayali kuruyordum ben. Ama sen naptın suyun içine attığın uyuşturucuyu bana içirdin ve bu siktiğimin yerinde erkeklerin altına girmemi söyledin. Bu mu lan senin sevgin, bu mu senin adamlığın ?"
"Adamlığıma laf etme"
"Ben laf etsem nolacak yerin dibinde zaten"
"Ben seni çok sevdim hemde her şeyden çok"
"Sikerim böyle sevgiyi. Lan ailemle beni tehdit ettin. Bir de gelmiş karşıma pişkin pişkin ben seni çok sevdim diyorsun. Sen beni hiç sevmedin. Sadece sen beni kullandın sana çok para getirmem için"
"Evet lan kullandım. Ama bana para getirmen için değil. Sana söyledim seninle beraber olmak istediğimi sen ne dedin bana kendimi hazır hissetmiyorum. Ama görüyorum ki baya baya hazırsın hatta ustasın oldun bu işin"
"Seni piç kurusu. Benim masumluğumu bir ayyaşa verdin sen"
"Yaptığım şeyden pişman değilim fahişe"
Fahişe lafına alıştım artık. Beni gören herkes ya fahişe ya da hayat kadını diyor. O yüzden pek sorun yok"
"Olacaksın pezevenk. Kaç kızın kaderiyle oynadın lan. Hadi beni siktir et. Lan o getirdiğin kız 17 yaşında daha. Yazık değil mi ona ? Bakireliği gitti. Hemde hangi erkek tarafından gitti belli değil"
"Onun hayatını kurtardım ben"
"Siktir git Serdar ya. Ne hayatı kurtarmasından bahsediyorsun ?"
"Vardığımızda sor bakalım memnun mu değil mi diye ?"
"Tabiki de memnunum diyecek. Allah bilir kızı neyle korkuttun ?"
Cevap vermedi. Vermesin zaten. Hayallerimi,yaşantımı,masumluğumu,ailemi elimden aldı benim. Her gün başka birinin altına giriyorum. Her gün ölüyorum. Her gün ruhum yaşlanıyor. Ve her gün benliğimi kaybediyorum. Kaçabilirim evet ama kaçarsam ailemi öldüreceğini söyledi. Çünkü piç. Çünkü benim zaafımın ailem olduğunu biliyor. Sessizce ağlamaya devam ettim. Yaşadıklarım bir film şeridi gibi gözümün önünden geçiyor sürekli. Ben resmen bir fahişeyim.

Küçük FahişeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin