1. fejezet

30 5 0
                                    

Luna vagyok. Egy őrangyal. A feladatom az, hogy megvédjem Violet-et minden bajtól.
Az igazat megvallva..irigylem azokat az angyal társaimat akiknek kicsit szerényebb, félősebb "ember jutott", mivel Violet a lázadó, vagány stílusával kicsit sem könnyű eset.
De nézzük csak, hogy hogyan is lesz egy angyalból őrangyal?
Nos van pár alap szabály:
-Az őrangyalnak és az embernek egy korúnak kell lennie
-Ugyan olyan neműnek kell lenniük
-És az őrangyalnak le kell tennie minden évben egy próbát, hogy alkalmas e a feladatra, illetve mielőtt azzá vállna, egy esküt is el kell mondania Isten előtt.

Én 5 éves koromban váltam őrangyallá. Igen, mi általában ilyen korán kezdjük, viszont az első évben kapunk magunk mellé egy segédet, aki mindent elmond hogy hogyan kell csinálni.
Az őrangyalok egyik legfontosabb szabálya, hogy "csak is akkor vállhatunk láthatóvá (bármely formában) ha arra rendkívüli okunk van". Például az, hogy a védettünk életveszélyben van.
De mi történik azzal, aki nem tudja megvédeni a számára kijelölt embert? Nos azonnal Isten elé kell járulnia, hogy részletesen kivizsgálják a történteket. Ha az angyal nem tehet arról ami történt, akkor csak simán megvonják tőle az őrangyali hivatást.
Ha az angyal szándékosan rosszat tett az embernek, az akár a pokolba is kerülhet...De nyugi, ilyen nagyon ritkán történik!

Viszont amikor őrangyalokká válunk, kapunk Istentől új képességeket is. Feltudjuk venni bármilyen élőlény alakját, tudunk sugalmazni, de csak is annak az embernek akit védenünk kell, tudunk tárgyakat mozgatni a levegőben, és persze láthatóvá is tudunk válni ha arra szükség van.

Ha valaki őrangyal lesz, az egy életre szóló hivatás számára. Minden percben a védettje mellett kell lennie, figyelnie őt, és segíteni, csak akkor van egy nagyon kis időnk, amíg este alszanak az emberek. Olyankor szoktam visszamenni a mennybe, pihenni, de persze még onnan is figyelem Violet-et, egy kijelzőn keresztül, ami a karomra van erősítve.
Olyan mint egy mini webkamera, látom rajta Violet-et, illetve ha már nem alszik és én messze vagyok tőle, akkor jelez nekem.

Most is este van. Violet alszik.
Azaz már nem! A kijelző sípol! Ahh..ez nem igaz! Ez a lány minden este a haverjaival irogat. Minden normális ember alszik hajnali 2-kor, de ő képes bekapcsolni a laptopját, hogy cseteljen.. Most mennem kell.. Már "várom" a holnapot..


Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : May 16, 2019 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Az őrangyalOù les histoires vivent. Découvrez maintenant