clisee.

0 0 0
                                    

A fost ca unul din momentele alea din filmele de dragoste cu prosti.Stii ce zic?Eu pe partea dreapta mergand catre Mall-ul din centru.Tu pe partea stanga mergand in directia opusa, catre parc.In momentul ala, tot la ce ma gandeam era ca e asa ironic cum oamenii din straini, ajung sa se cunoasca doar ca ajunga iar straini.Doua corpuri care pluteau pe strada, care merg simultan, insa, in directii diferite, dar cu acelasi pas, si aceeasi destinatie.Ma intreb ce gandeai in momentul in ala.Te-am privit pentru o secunda, inainte sa imi concentrez privirea pe multimea din fata mea, nu pe persoana cu, care imi imparteam fericirea acum cateva saptamani.Nu stiu daca te-ai uitat la mine, ca nu am privit in urma, dar sunt sigura ca nici tu nu ai facut-o.Niciodata nu ai facut-o.

A fost ca o scena din videoclipul unei piese triste, una in care imi erau prezentate luptele interioare si amintirile sufletesti.In jurul meu erau doar oameni falsi, doar drame, doar clisee.Si tu ai fost tot cliseul meu, drama mea?Sau ai fost doar fals si totul a fost la mine in cap?

Sper ca ai fost persoana aia care mereu stralucea in intunericul de fete din jurul sau, persoana pe care o vedeam prin toate corpurile straine.Ma intreb ce piesa ascultai in momentul ala la casti.Ma intreb daca m-ai privit cand eu nu am facut-o.Ma intreb daca inca ma mai consideri frumoasa sau doar o infatisare cunoscuta si plictisitoare din trecutul tau.


Nu stiu cine sunt, nu stiu cum sa ma regasesc, nu stiu cine voi devenii.E gresit sa imi fie dor de tine?Probabil ca nu.Dar, e gresit sa am inca senzatia ca o sa te am, candva, inapoi?Probabil ca da.Nu stiu daca sunt doar sperantele false din adancul sufletului sau instinctul meu poate prea optimist.Daca te-ai intoarce, te-as primii?Probabil ca da, dar nu din prima.Poate dupa ce ti-as privii cuvintele din ochi, si, poate dupa ce ti-as auzii din nou bataile inimii langa ale mele.Ma intreb daca inca te astept.Daca te astept, inseamna ca nu am trecut peste?Oricum nu am trecut inca de tot peste din moment ce inca vreau sa iti sar in brate de fiecare data cand te vad, dar stiu ca nu mai am mult.Asa ca, intoarce-te cat inca te astept.Intoarce-te pana nu te urasc total, pana nu voi incepe sa alerg mai repede ca sa nu ma mai poti prinde vreodata.


Asa ca, cine sunt eu?Tipa sentimentala care scrie aceste cuvinte pe melodii de la Billie Eilish sau tipa jegoasa care tocmai a ranit pe cineva azi?Probabil amandoua.Probabil mai multe decat doar 2.Sunt un grup de oameni care locuiesc in acelasi gol sufletesc.La fel ca tine.Aveai persoane interioare, personalitati diferite, de aia te contraziceai singur mereu.



E ironic cum, te vad in fiecare dimineata pe fereastra autobuzului.E ironic cum stiu ca mereu te vei sincroniza mereu cand trec eu pe acolo.E ironic cum de fiecare data cand te vad imi bate inima mai tare, ca inainte sa iti scriu prima data.Considera astea ''scrisori'' pe care nu ti le voi trimite vreodata, si tu nu vei apuca sa te citesti deloc.Cuvinte pe care le simt, si sentimente pe care le scriu.


Ti-a crescut parul, si te-ai facut mai frumos.Frumos in adevaratul sens al cuvantului.Frumos ca fascinant, interesant, misterios.Genul meu de frumusete.Privirea ti-e la fel de rece si pasii la fel de rapizi si mari.Zambetul la fel ca cel de care m-am indragostit candva, pentru prima data.Ma intreb daca folosesti acelasi parfum, acelasi miros.Sper ca da.Sper ca macar lucrurile astea sa ramana la fel.Pentru ca unele obiceiuri nu se schimba, desi noi ne schimbam continuu.Imi lipsesti.


E ironic cum o saptamana sunt calda, si alta rece.Mi se schimba starile, toate, din cauza ta, din cauza lor, din cauza tuturor.E obositor uneori, si incep sa ranesc oamenii cu indiferenta.Desi e mai bine decat sa ma prefac mereu doar pentru binele altora.


Ma întreb de cate ori e nevoie sa mai trec pe langa tine indiferenta incat sa nu imi mai pese de tine.Ar fi gresit sa te imbratisez pentru doar 3 secunde desi stiu ca o sa ma respingi?E gresit sa imi doresc sa ma saruti din nou?

Just thoughts.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum