long time no see.

0 0 0
                                    

''What did you do when you had your first heartbreak?''
''I screamed.I screamed through art and music.''

Nu stiu exact cand a inceput.Poate atunci cand m-am pierdut.Cand imi lipsea caldura ta, si nu realizeam ca imi pierdeam si caldura mea.Atunci cand eram intr-o anumita schimbare din cauza plecarii tale, si am facut ceea ce stiam mai bine.M-am ascuns.M-am ascuns in spatele indiferentei, in spatele sarcasmului si glumelor proaste.Nu mi-am mai umplut golul din stomac si din suflet cu tine.Si la final, cand nu mai aveam pic de caldura in mine, am umplut golul cu gheata si ura.Nu doar ura pentru tine, ura pentru toti.Privirea din oglinda nu mai e a mea.E a unei persoane care are aceeasi fata ca mine, dar alte ganduri, alte sentimente, alte ambitii.E a acelei persoane pe care tu ai omorat-o candva.Iar acum, e persoana care m-a omorat pe mine, cea care iti apartinea tie candva, doar ca acum e mult mai rece si mai impura.E murdara, jegoasa, ca un tricou nespalat.Dar e asa tentanta, asa de singura si asa de goala.Si am inceput sa port acest tricou jegos dar frumos mirositor.Am inceput sa il port asa des incat mi s-a lipit de piele, de suflet, de minte.Era aerul ala de realitate care aveam nevoie sa ma loveasca, sa ma miste de pe loc.Atunci, de ce inca te astept in fata scolii uneori?

Te urasc.Pentru ca, candva, mi-ai spus ca ''te urasc'' e alta metoda de a spune ''te iubesc''.Te uit, dar te tin cu mine in suflet oriunde merg, cu oricine ies, oricand ploua sau e soare.

You're just a shape, just a thought that comes somtimes in my mind.You're not real.At least not anymore.Or, I'm pretending that you're not here and there, I'm pretending I forgot you, that you're not still wondering in my mind and in my heart.

Nu te cunosc, dar iti stiu inima.Nu te iubesc, dar iti simt durerea.Nu te mai am, dar inca sunt a ta.

Cu venirea primaverii, m-am resemnat.Am privit inainte, si am continuat sa merg.Dar daca tu esti in trecut, in spatele meu, de ce continui sa apari in fata mea, in prezentul meu?De ce inca iti simt mirosul si respiratia pe pielea mea?

Inca is pierduta sau doar caut altceva?Sau doar...te caut fara rost pe tine?In fiecare loc, in fiecare poezie si in fiecare piesa de dragoste.Sunt pregatita, pregatita sa fac pasul ala mare care stiu ca o sa vina, pregatita de ura si iubire si zambete si regrete.Mint.Nu sunt.

Am inceput sa te visez iar.Vise frumoase distruse de realitatea rece.Totul se intampla cu un motiv, toate la timpul lor.Visele par mai reale decat persoana mea, pentru ca incet-incet devin o fantoma, ma scufund in ceata din suflet si ma inec in oceanul de lacrimi varsate.

Imi place sa privesc apusul, pentru ca desi nu iti mai vad lumina din ochi, iti vad privirea pe cerul zilei ca un soare si pe cerul noptii ca o stea.Erai luna mea.

"I'm still your person, even if you're not mine." Then my heart is still beating, but not with yours, and even if we have different eyes, I know we are crying the same tears.


O vad fericita.Il vad fericit.Ii vad fericiti.Ma uit in jurul meu, si ii vad pe toti fericiti.Si zambesc, pentru ca imi place sa ii  vad fericiti.Dar apoi, imi dau lacrimile, si simt golul ala din stomac iar.Si iar.Si iar.

E gresit ca is geloasa pe fericirea altora?Imi lipseste sentimentul ala cald pe care oamenii il numesc ''fericire''.Si stiu ca tu esti fericit.Fericit alaturi de ea, dar fericit si bine si sanatos si nu pot sa cer mai mult.Pentru ca nu mai am dreptul sa imi doresc sa fii al meu.Nu mai am dreptul sa imi imaginez scenarii imposibile cum ca, te-ai intoarce la mine.Pentru ca ti-ai gasit caldura in bratele altcuiva.Si asta e okay.Pentru ca te iubesc asa mult, ca nu iti pot dorii altceva decat fericire.





Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 10, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Just thoughts.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum