Tinc un crush

200 14 1
                                    

Si hos dic la veritat, mai he tingut un "novio" que durés més de 2 mesos. Bé, estabem la Luh, l'Iam, i la Shen a la qual previament li habiem dit que si volia acompanyar-nos, entrant per la porta de l'institut i de cop, ens creua per davant el noi al que li tinc posat l'ull desde que vam començar l'insti el primer any, va a 4 es a dir, que és més gran que jo.
Com supondreu jo, com una imbècil hem vaig començar a posar nerviosa i l'iam i la Luh que saben que hem mola (no m'agrada dir-ho) es van posar a riure, la Shen no entenía res, ni ganes que ho sapigués, només hem faltaba una mes rient-se de mi.
La meva reacció va ser donals-hi una colleja a cadascú i avançarme una mica d'ells. Ho se, sóc una picada, però tot això de l'amor i aquestes merdes mai ho he portat bé.
Vam arribar a classe i ens vam sentar, deprés de haber-li dedicat una mirada assasina a les de davant. Per cert, nosaltres ens sentem a la fila de la dreta, on son les jaquetes, a les segones taules.
Les hores van passar lentes, com sempre, i jo les vaig pasar dibuixant a l'agenda, com sempre.
A l'hora del pati, quan la música ja sonava, vam sortir de la classe.
-Escolteu, hos fa que anem a buscar la Shen? Hem va caure bé la xavala.- vaig dir.
-Es clar que si! - va dir la Luh amb el mateix somriure que portaba sempre.
-A quina classe va?- va preguntar l'Iam
-Al B crec.- vaig respondre.
Just quan passavem per davant la classe la Shen sortia.
-Ei Shen! Ens acoplem a tu :)  -Vaig dir
-Si , clar! - va respondre.
Doncs així va ser, vam baixar i vam sortir al pati tan tranquils. De mentres que passejavem per allà per dirigir-nos al lloc de sempre, jo anava seguint amb la mirada com una puta psicopata al meu crush, disimulant, esclar. (Hem faig fastic a mi mateixa ) bé doncs treta de tota inocencia crec q la Shen es va donar conta, perquè al dirigir la meva mirada a ellà vaig veure com giraba el cap i reia, de mi suposo.
El dia no va tenir res més d'interesant, jo seguía castigada, però al estar sola a casa i com sabia on era guardat el meu movil, hem vaig posar a jugar a l'ordinador mentre parlava amb els meus amics.
Al arribar el meu pare, hem vaig fer la del "flash", no havia corregut tant en la meva vida, normalment escolto arribar el meu pare desde el carrer, però aquell cop estaba entrant per la porta i jo seguia amb l'ordinador, total que vaig començar a còrrer, vaig donar-li a apagar l'ordinador, però com tarda molt, vaig haber d'apagar el monitor perquè mon pare no ho veies. Després vaig còrrer a la habitació dels meus pares per deixar el mòvil.
Crec que va ser el "subidón" d'adrenalina més fort que he tingut en molt de temps.
La setmana va pasar molt lenta com normalment, i aquest dissabte anabem a dormir a casa de l'Iam perquè estaba amb un amic, i lo millor de tot, tenia la casa sola!

__________________________________________________________________________________
Que creieu que pasarà amb l'amic? 7u7.
Ni jo ho se xD
Ens llegim(? En el proxim capitol
Adeu pistatxooooos <3

El tipic institutWhere stories live. Discover now