Telefonumun zil sesini duyduğumda sabah olduğunu anlamıştım kızlar uyanmasın diğe hemen kapatım banyoya doğru yol aldım rutin işlerimi hallettikten sonra kıyafetlerimi giyinmek için odaya geri döndüm içeri girdiğimde yetimhane müdürümüz Sultan Hanımı görmemle şaşırmam bir oldu saat henüz 7 di bu saatte burda, üstelik benim yatağımın yanında ne işi vardı ki? Soruları bi yana bırakıp konuşmaya tam başlıyacakken beni farkeden müdüriyemiz bana doğru yürüyerek 'odama gel küçük hanım' diyerek çıktı bu neydi şimdi? Neyse daha fazla meraklanmadan odadan çıkıp alt kattakı odasına gittim kapı açık olduğu için tıklatıp direk girdim. Üzerimde henüz pijamalarım olduğu için biraz çekindim ama üstümü degiştirerek zaman kaybedemezdim çok meraklı biriydim ben susmuş aklımdaki delice sorulara yanıt ararken sultan hanım ise biseyler yazıp çiziyodu sahiden noluyo? Tam lafa girecekken sultan hanımın konuşması bir oldu 'evet alaz biliyosun ki milli bakanlığımızın verdiği bi kuralımız var' ben anlamamış bir şekilde bakarken sultan hanım lafına devam etti '18 yaşına girdin görünüyosun ve artık kendi başına bir birey olarak görünüyorsun bu demek oluyor ki artık burdan gitme vaktin merak etme hemen simdi gitmiceksin kendinde biyer bulana kadar iznin var' ben şok olmuş bi şekilde dinlerken içeriye bir öğrenci zarf getirdi ben nerde kalıcağımı şimdiden düşünmeye başlamışken sultan hanım zarfı okumuş tekrar konuşmaya devam ediyordu 'aaa evet iste bekledigim zarf da geldi evet alaz bu da senin yeni okulunun adresi içinde öğrenci bilgilerin de var' diyerek zarfı bana uzattı, 'nasıl yani bir dakika sultan hanım benim zaten bi okulum var ki neden yeni bi okula gönderiyosunuz ki' diyerek lafa atıldım sultan hanım ise direk 'evet yeni bir okula gidiyosun nedeni ise şöyle, gittiğin özel ayaz kolejinin burs parasını milli eğitim bakanlığımız karşılıyordu sende artik yetişkin bir birey olup yetimhaneden çıkış işlemin gerçekleşince otomotik olarak burs paranda kesiliyo okulun burs parasını kendin ödeyemeceğin içinde ileride ki okula kayıdın yapıldı.Yeni okul kıyafetlerini odana yolladım istersen bugün yeni okuluna başlıya bilirsin kayıt işlemlerin orda artık saat 9 da dersiniz başlıyo al şimdi bu zarfı ve odana çık hazırlan' bunların hepsi birer şaka olması lazımdı nasil yani her iki taraftan da kovulmuş muydum? ben kara kara düşünürken sultan hanımın zarfı ısrarla elime verdiğini fark edince alıp 'ttaamam' diyerek oda dan çıktım. Yatağımın yanına geldiğimde poşeti fark ettim içinde ise siyah şortlu etek beyaz bi lakos vardi sanırım yeni okul kıyafetlerim aslında güzellerdi aman ne saçmalıyordum ben bu neydi şimdi şaka mıydı cidden ben okulumu seviyordum herkez kendi havasındaydı şimdi ki okulum kim bilir nasıldı? Saatin 8.30'a geldiğini fark edince hemen kalkıp kıyafetleri giyindim göründükleri kadar tatlı duruyorlardı, saçlarım sarı olduğu için yüzüme pek makyaj yapmazdım hafif bi parlatıcı sürüp saçlarımı taradıktan sonra sanırım hazırdım zarftaki kağıda bakarak okul adresini telefonuma girdim az çok bildiğim yollardı allahtan.Okula yaklaştığım tabelalar dan belliydi derken önüme bi kocaman siyah kapı çıkmıştı ah sanırım burasıydı kapıyı iteklediğimde kapı direk açıldı bahçedeki herkez bana dönmüş bakıyordu ne yani ilk defa mi insan görüyorlardı hızlı adımlarla okula girdikten sonra kapıları tek tek incelemeye çalıştım nerdeydi bu müďürün odasi kendi kendime söylenirken kocaman MÜDÜR yazısını gördüğümde rahatlamıştım.
Yeni kitabım inşallah beğenirsiniz desteğinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Gece
Teen FictionHayallerle yaşamayı bilen en acımasız şeylere bile göğüs gerebilen bir kız. Hayatının tamamını kardeşine adamış ve onun için bir çok işe karışan bir çocuk. Hayatlarının anlamsız anlarını birleştirip gizemli olaylarla birlikte gelişen bir AŞK...