-Ma scuzi eram neatenta.
-Bine bine te scuz.Acuma i-ați cărțile alea jegoase de jos și dispari din fata și viața mea.
-Nu va enervați.Voi pleca acum.
-Kevin ce ti-a zis mama.Nu mai fi așa rau cu fetele.Hey buna pustoaico.Cum de le-ai întâlnit pe tâmpitul asta?
-Buna.Din greșeală am dat peste el.
-Eu sunt Sandra sora mai mare a lui Kevin, tâmpitul asta.
-Nu ma mai fa tâmpit ca poate îți iei și una.Ce crezi ca dacă ești fata și mai mare nu pot să-ți pocnesc una?
-Da da bn o aștept și pe asta.
Sandra o fata înaltă și slaba.Sandra avea ochii albaștri și buzele alea formau un zâmbet perfect.E o fata foarte frumoasa.Purta o rochie alb cu nergru și dungulite, rochia nu era foarte scurta era cam doua palme deasupra genunchilor.Avea parul prin intr-o codița care stătea intr-o parte și ii scoatem in evidentă bretolu care era perfect Așezat pe o parte a frunții .Dau sa plec și Kevin așa cred ca-l cheamă îmi pune piedica.
-Scuze nu am vrut.
-Asta pt ce a fost.Ce ti-a făcut săracă fata?Tu ai o inima de gheata ești un pampalau.
-Nu am nevoie de fete ca eu am destule pe seara.
-Cu tarfulita de-astea care ai tu nu te vor ajuta cu nimic.
-La revedere Sandra.Poate ne mai vedem.
-Poate nu.
-Da cu siguranța ne vom întâlni.Vino aici sa te iau in brațe.
Merg aproape de ea și ma ia in brațe i timp ce îmi zice "Uite numărul meu" după îmi da o foița cu numărul ei.Ii mulțumesc in șoapte după ce ne desprindem din inbratisare ii fac cu mânuța si plec.Il văd pe Kevin scoțând un pachet de tigari din care luase una o băgase in gura și o aprinde.Eu in timp ma îndepărteze de el și nu mai pot observa nimic.Ma uit in fata și observ ca am ajuns in fata școlii surioarei mele.O văd pe Lara vorbind cu Mark baiatul pe care îl urăsc cel mai tare.Cei 8 ani de zile cât am stat cu el in clasa am fost bătaia lui de joc și...
-Anca ce faci?Decand nu te-am mai văzut am crezut ca ai murit.
-Bine fac mulțumesc de întrebare Mark.Si nu nu am murit.
-Tot la fel de proasta și tocilara ai rămas.
-Lara hai sa mergem acasă ne așteaptă mama.
-Bine vin acum!Si vine spre mine.
-Ce ai făcut azi la școala?Tie bine ți-e rau ți-e foame?
-Bine mi-a pus 9 la bio.Nu am nimic și da mie cam foame.
-Ma bucur eu am luat doi de 10.Unu la matematica și unu la romană.Asa îmi va ieși media 10 la amândouă obiecte.Si cum Prea bin știi mai avem doua săptămâni și încheiem anul scolar.
-Da știu și mam gândit la ce liceu vreau sa dau.La "ART LOVE".
-Da e un liceu bun.Si e aproape de a meu.Vorbimd cu sora mea aud o mașina clacsonandu-ma.Era un "Lamborghini" cred de o culoare neagră lucioasa și frumoasa.Cand trece îmi face cu mâna.Dupa care pleacă.Ma mai plimb cu sora mea vreo jumătate de ora.Nu-mi pasa ca e mama acasă deoarece nu își face griji pt noi.Stau cu sora mea pe o banca și mâncam un sandvici cu cașcaval,roși și șunca .Iau ultima înghițitura din sandviciul meu delicios și nu apuc sa înghit bine ca începe o furtuna."Pe naiba"Aud o voce destul de cunoscuta și ma uit sa văd de unde s-a auzit.
-Anca hai in mașina, ploua poți raci.-Când ma uit văd ca nu era nimeni altul decât Kevin.Dar mirare pentru mine deoarece el a fost rece cu mine prima data.Sau mai bine zis nici nu a vorbit cu mine.Ma fac ca nu aud și întorc capul.Mai spune odată după cere ma amenință.Sora mea era deja in mașina dar eu eram pe banca.Nu vroiam sa ma uit la el.Deodata simt cum cineva ma ia stil mireasa și ma duce in mașina.Ajung in masina și ma pune pe bancheta din fata.
-Dece vorbești cu mine Dece ești așa blând cu mine?Prima data când mai văzut mi-ai vorbit urat și mi-ai pus piedica.
-Anca scuza-ma dar am crezut altceva.
-Ce ce ai crezut?-Ma răstesc eu la el. Chiar sunt nervoasa ce crede ce eu îs vreo tarfulita de-aia de a lui.Nu frate pe mine un băiat nu ma cumpara cu un "te iubesc".
-Anca îmi pare rau.Stii când te-am văzut la mormânt am crezut ca ești vreo tocilara de-aia care face orice vrea omul.
-Da chiar o fata de aia sunt.Asa ca îți mulțumesc de grija dar nu e nevoie.Ma duc pe jos.O poți aduce pe sora mea.-Ma ridic de pe scaun și plec.Dau sa mai merg și cineva ma prinde mâna și ma trage spre el.Ma întorc și nu văd pe nimeni altul decât Kevin.
-Anca nu-mi pasa ce fel de fata ești.
-Da bn dar eu nu vreau sa stau inpreajma ta.-Ma ia cu forța in brate iar eu ma zbat de numa numa și tot nu îmi da drumul.Of urăsc când un băiat face așa.
-Ba vei sta in preajma mea.Pentru ce eu îmi doresc așa și așa va fi.-Insfarsit ma lasă jos sub un copac.Dar cu toate astea nu îmi da voie sa plec.
-Știi ce poate pana acum ai avut fete care îți cădeau la picioare dar eu nu sunt așa.Eu nu sunt vreo tarfulita de a ta.Asa ca lasă-ma in pace.
-Nu ești tarfulita dar ești fata.Si ești specială ai ceva ce ma atrage de când te-ai uitat prima dat inocenta in ochi mei.
-Acum ma lași sa plec?Stiu povesti de-astea spuneam și eu!
-Știi ceva m-am saturat sa-ti vorbesc frumos așa ca ești liberă sa pleci.Dispari din inima viața și fata mea acum.
-De când așteptăm momentul.-Da recunosc e un tip frumos și atrăgător dar știu ca scopul lui este de a avea fete in pat.El este mai rau și mai obraznic ca mine.Il văd cum pleacă nervos in mașina iar pe sora mea esind plângând.
-Lara dece plângi?
-Pai....
Heii dragilor gata și capitolul 2.Eu pt ca am doua cărți + școala voi posta un capitol pe săptămâna.Umpic de suspans.O îmbrățișare călduroasă de la Anna!!Va pupacesc!😘😘😘
CITEȘTI
Fata din spatele ochelarilor
Roman d'amourGândiți-vă la O fata pe nume Andra de 16 ani care este cuminte de treaba și frumoasa dar care are o familie dezbinata, un tata de care nu prea mai știe nimic o mama foarte rea și dura.dar are o sora cu care se înțelege foarte bine.Andra care este...