Bună eu sunt Anca am 16 și învăț la al-II-lea cel mai bun liceu din oraș.Parinti mei sunt divorțați pentru ca nu se mai înțelegeau iar eu si sora mea am rămas in custodia mamei.In familia noastră este și Laika cățelușa noastră.Este un Kusky alb cu maro și este fetița.Bunica mea la care țin și tineam si încă țin foarte mult,din păcate ea nu mai este de doi ani de zile dar m-am obișnuit.Cand sunt trista suparata sau fericita ma duc la ea mormânt.Pe sora mea o cheamă Lara și are 14 ani.
Ma trezesc intr-o dimineața de vineri cu dureri de cap dar eu nu bag in seama.Cobor jos și pregătesc micul de jun pentru mine mama și Lara dar nu o uit la Laika.Ii pun și ei apa și granule in castroanele ei.Dupa ce termin de făcut trei oua in togaie și si 6 crenvurști câte doi de fiecare data o știu pe mama și pe Lara sa coboare la masa.Ne punem sa mâncam și deodată mama sparge liniștea cu un tuset fals.
-Iara nu ai făcut mâncarea cum trebuie.Eu nu pot mânca așa ceva.Doamne cum sa poți mânca așa ceva?
-Mama iara o criti pe sora mea?Face și ea ce poate e in clasa a-X-a.
-Sti ceva eu ma duc sa mănânc in oraș.
-Bine du-te ca de fiecare data mama.Pa mama!
-Pa mami te aștept cu drag și nu uita ce eu te iubesc.
-Da da și eu va iubesc.Pa.Perspectiva Larei
Mama iara pleacă sa mănânce la restaurant și pe noi ne lasă acasă.Ea mereu se duce la distracție se marchează se aranjează și pe noi ne tratează ca pe niște gunoaie care nu fac nici doi lei.
-Lara hai i-ați ghizdanul geaca și mai ai tu nevoie și hai la școala.
-Acum Anca.-ma ridic de pe scaunul din bucătărie pun vasele in ghiuveta și ii arunc un os lui Laika după o pup pe botic și ma duc in hol.Imi iau gheaca papuci și ghiozdanul după ies din casa și o las pe Anca sa încuie usa.Mergem pana ajungem in fata școlii unde eu o pup pe Anca și intru in școala.Anca e in clasa a-X-a și învață la liceu.Deci nu mai e in aceeași școala cu mine si ea acum are de mers mai mult pana la liceu.Perspectiva Ancăi
Ajung la liceu extenuată și intru in liceu.Acolo îmi iese in cale Gașca celor rai unde e și Marco baiatul după care am fost topita in clasa a-IX-a. Dar acum îl urăsc din tot sufletul.Marco ma prinde de mâna și ma trage.
-Hei puștoaico dau petrecere acasă la mine și ești invitata.
-Multunesc dar nu cred ca am ce caută acolo.
-Ori vi de buna înțelegere ori vin pana la tine acasă te iau din pat și de aduc la petrecere?Alege?
-Niciuna.Te rog lasă-mă in pace.
-Las-o Marco nu vezi cât de plictisitoare e încât numai cu Raily sta toată ziua.Doua plictisitoare.
-Tacati gura Ray.Eu vreau sa vina la petrecere.
-Bine bine tac.
-Va multumesc de invitație dar eu o plictisitoare ce sunt nu pot veni la petrecere.-după ce termin de spus plec fără a mai aștepta un răspuns.Ma duc la dulapul meu și îl deschid după îmi bag ghiozdanul și scot caietele de chimie fiind prima ora pe care o am.Toti in școala îmi spun tocilara deoarece am note mai decente.Ma rog sa revenim.Imi iau cărțile și plec spre clasa șase chimie unde o văd pe Raily stand un ultima banca.Anjung lângă ea și ma așez.
-Ce faci?
-Mama și tata dimineața se înjurau și se băteau acolo cu sticlele de vin pe masa.Nu mai rezist.-Îmi spune Raily cu lacrimi in ochi.
-Dar nu i-ai despărțit.
-Ba da.Off trebuia eu săi las sa divorțeze anul trecut când au vrut dar am crezut ca voi putea salva o căsnicie de aproape 20 ani dar n-am reușit.
-Lasă nu trebuie sa te învinovățești pentru asta.Tu ai vrut sa ajuți sa salvezi dar nu ai reușit nu e vina ta.Dar fratele tău?
-E pe la vreo tarfulita.De atunci cu cearta părinților mei el nu mai trece pe acasă a stat pe la vreo 5-6 fete sa drogat fumează și altele.
-Dar el era un băiat bun.Stiu ca era printre primi din școala asta.
-Da era pana a aflat despre......
Atunci când Raily vroia sa conținute intra doamna profesoara și după ce nea salutat la scos pe Andrei la tabla deoarece era restant de ora trecută.
După o ora interesantă de fizica urmează sportul.Nu pot spune ca îmi place dar nici că-mi displace.Numai ca nu pot face toate incalzirile deoarece băieți din clasa se uita după fundul și țațele mele mereu și de-asta nu pot face exercițiile si implus nu ma omor cu sportul nu sunt o cine știe ce sportiva.Dupa o ora plictisitoare dea dreptul de sport ajunge ora mea preferata de romană.Iubesc sa citesc și sa scriu cărți.Insfarsit au trecut toate orele și sunt liberă.Sora mea fiind in a-VIII-a termina la 15:00 orele așa ca am o ora liberă.Imi iau dosarul cu foi și plec spre mormântul bunicii mele.Ajung acolo cu o lumânare in mâna deoarece pe drum m-am oprit la un magazin și am luat o lumânare.Nu ma pot duce la Draga mea bunica cu mâna goală.Ajung acolo și ma așez pe băncuța de lângă mormânt.
-Off bunica, bunica, dece ai plecat cât erai tu in viața mama nu jicnea atât de mult.-Ii aprind lumânarea și ca de fiecare data plâng.Dupa aproximativ 20 de min plec.Pierdusem noțiunea timpului ma grăbeam sa plec spre școala Larei pt a o aștepta la intrare.
Merg eu grabita pe trotuarul îngust și curat și deodată ma bufnesc de cineva.Imi cad toate cărțile și telefonul pe jos.Ma uit la persoana peste care dat și văd ca este un băiat chipeș. Avea parul sătean in sus și puțin ravasit, o cămașă alb și albastru și un sacou albastru închis.Ochi verzi, te pierdeai in ochii lui verzi ca iarba.Doamne nu cred e așa frumos dar nu cred ca s-ar uita la mn sau m-ar bagă in seama.Este prea frumos pentru mine.
-Ma scuzi nu am fost atenta.
-..........
Buna dragilor asta este a doua carte pe care o scriu și sper sa va placa.Stiu acest capitol este mai plictisitor dar uramatorul sa fi mult mai bun.Va pup și va iubesc!💋😘❤
CITEȘTI
Fata din spatele ochelarilor
RomanceGândiți-vă la O fata pe nume Andra de 16 ani care este cuminte de treaba și frumoasa dar care are o familie dezbinata, un tata de care nu prea mai știe nimic o mama foarte rea și dura.dar are o sora cu care se înțelege foarte bine.Andra care este...