Prečítala som ho a skoro som odpadla a hneď sa premiestnila pred mamin a otcov dom. ,,Ahoj srdiečko" objala ma mama ,,Mami chcem sa porozprávať o tom liste od Narcysi Malfoyovej" išli sme do obývačky ,,Srdiečko večera začína o pol šiestej" ,,Ale ja k Malfoyoucom nejdem" povedala som nahnevane nenávidím ich. ,,Hermiona nesprávaj sa ako malá" povedal otec ja som si len vzdychla a premiestnila sa do svojho bytu.
,,Veľmi rada vaše pozvanie príjmem" pche také klamstvo som ešte nikdy nenapísala. A poslala som ho. Pustila som si telku,ale moja myseľ sa sústredila na dnešný večer.17:00
Obliekla som si pekné šaty a trochu som sa namaľovala.Premiestnila som sa k rodičom ,,Si nádherná" chytila som ich za ruky a skončili sme pred domom Malfoyovcov
,,Hermiona úsmev" povedala mi mama ja som sa na ňu usmiala.
A dvere otvoril škriatok,vošli sme dnu a išli do jedálne ,,Dobrý večer" povedala som a usmiala sa.Videla som tu len Narcysu,potom sa vedľa mňa zjavil Draco ,,Ahoj som rád,že ste prišli" povedal mi to a ja som ostala zaskočene stáť. Ten čo mi hovoril humusáčka a teraz je rád,že som prišla ? Tak toto mi nejde do hlavy. Potom sme si sadli za stôl a jedli sme. ,,Prečo sme sem mali prísť ?" spýtala som sa lebo mi to nedalo a začínala som mať úzkosť. V tejto izbe mi Bellatrix vyryla na ruku humusáčka v tej chvíli som zalapala po dychu ,,Ide o to že vaši prapra rodičia sa dohodli že sa ich potomkovia sa musia vziať" a dala predo mňa pergamen bolo to tam ,,To nemôžte chcieť" povedala som,, a dala predo mňa druhý pergamen kde bolo napísané cituje ,,Ak sa nevezmú do 8 týždňov celá rodina aj s nimi umrie" dostala som úzkosť vstala som a vyšla von.Zhlboka som sa nadýchla.Je toto prekliatie alebo ma chcú zaživa zabiť. ,,Nevedel som o tom" ozval sa Dracov hlas. Prišiel ku mne a dal mi svoje sako ,,Čo to robíš ?" pozrela som sa naňho ,,Je zima nenechám ťa mrznúť" všimla som si jeho spálenú ruku. Tam mal predtým znamenie smrťožrútov.
,,Vieš zmenil som sa" povedal a prešiel si rukou vlasy,,Ďakujem za večeru,ale už by som mala ísť" povedala som a dala si dole jeho sako ,,Zajtra by sme sa mali stretnúť" povedal ,,Myslel som že ty by si sa s humusáčkou nebavil" povedala som ,,Zajtra Clern bulvár 4311,tam bývam si pozvaná na obed, prosím príď" ,,Dobre" išla som naši sa lúčili s Narcysou ,,Zatiaľ dovidenia" povedala som a premiestnila našich domov ,,Do kelu Harry a Ginny" povedala som ,,Musím už ísť ahojte" premiestnila som sa do svojho bytu ,,Kde trčíš ?" vyletela na mňa Ginny ,,Keď vám poviem kde som bola odpadnete.Išli sme dnu o objali sme sa ,,Koľko sme sa nevideli? " spýtal sa Harry ,,Okrem práci 5 alebo 6 mesiacov"povedala som a sadli sme si do obývačky ,,A kde si to bola ?" spýtala sa ma Ginny ,,U Malfoya" obidvaja sa zasmiali ,,Niečo mi ušlo ?" ,,Ja a Herry sa s Dracom bavíme. Úplne sa zmenil je s ním sranda a s malými je ako doma" ja som pozerala ,,Asi som sa tou robotou odstrihla od života" povedala som ,,Asi by si potrebovala vypnúť keďže si ministerka môžeš si ho dať" povedala Ginny ,,Dobre" potom sme sa rozprávali o robote a o Semovi a Chloe potom sme sa rozlúčili a odišli ja som si spravila sáčkovú polievku a zjedla ju.Dnes to bol dlhý deň započula som ako mi Sova búcha zobákom Otvorila som jej okno dala mi dopis. Dala som jej maškrtu a odletela ja som si otvorila ,,Ahoj Hermiona ako sa máš tu je zima v kuse neviem síce ako je tam u vás,ale rád by som ťa pozval na svadbu. Bude o mesiac pri deravom kotlíku -Ron" usmiala som sa.Som strašne rada,že si niekoho našiel.Vzala som do ruky pergamen ,,Rada príjmem tvoje pozvanie na svadbu,ale vezmem zo sebou nikoho dúfam že to nevadí -Hermiona" poslala som mu ju a išla si dať sprchu a lahľa si do postele.Behom sekundy som zaspala ako malé dieťa.
YOU ARE READING
Hermiona a Draco
FanfictionJe to short story. Preto sem môžem dať len malí kúsoček. Milujem čítať Dramionu takže dole vám dole hodím neaké super príbehy Hermiony a Draca ktoré ma oslovili.😀 Prečítala som ho a skoro som odpadla a hneď sa premiestnila pred mamin a otcov dom...