Viac a viac

1.3K 49 2
                                    

Zobudila som sa na bolesť hlavy ,,Nech sa páči" podal mi pohár vody ,,Ďakujem" vypila som pohár vody ,,Čo je v tom ?" spýtala som sa lebo to divne chutilo ,,Aspirín niečo mi hovorí že ti ide rotrhnúť hlavu" zasmial sa ,,Tichšie" dopila som pohár a lahla si ,,Ty tam chceš vylihovať do večera ?" spýtal sa ma a lahol si pri mňa ,,Koľko je hodín ?" spýtala sim sa a zavrela oči ,,Pol 3" ja som sa posadila ,,Nerob si srandu" povedala som a pozrela sa na moje hodinky ,,Do riti prečo si ma sķôr nezobudil ?" povedala som a chytila si hlavu lebo ma zabolela ,,Keby niesme v tom klube do 6-tej rána tak vstaneme skôr" ja som sa usmiala ,,Bola to tá najlepšia noc môjho života" povedala som a pozerala na strop ,,Nehovor mi že si nikdy nebola na párty" Draco sa na mňa pozeral tým svojím prenikavím pohladom ,,Bola ale nie tak dlho Ron sa vždy opil tak že sme ledvá prišli domov" oovedal som a spomenula si aký bol v tedy. ,,Hermiona slubujem že na toho rišavca zabudneš" prikývla som a Draco ma chytil za ruku ,,Objednám nám niečo na jedenie a potom si môžme ísť pozrieť Vegas" povedala som a vstala ,,Dobre"
Vytočila som kuchyňu a nadiktovala čo majú doniesť. Za 30 minút nám to doniesli a mi sme to zjedli ,,Pre Merlina je to skvelé" povedala som a Draco sa len zasmial ,,Poďme von" povedal a ja som išla do svojej kabelky a vytiahla si z nej dlhé biele džinsi a k tomu čipkavné čierne tričko.

Večer
,,Hermiona poďme sa najesť" navrhol a ja som s úsmevom prikývla a zašli sme do reštvrácie kde sme si dali pizzu s vínom a išli sme do hotelu . ,,Vieš chcem ti niečo povedať" prehovoril keď sme prišli do spálne ,,Čo také" ,,Myslel som že ma chcú potrestať za všetko zlé keď mi povedali že si ťa musím vziať ale zistil som že je si skvelá a Hermiona veľmi ťa milujem" mne sa nahrnuli slzy do oči ,,Aj ja ťa milujem Draco viac ako si dokážem pripustiť" začali sme sa bozkávať oprel ma o stenu a bozkávali sme Sa ja som mu rozopínala košelu a on mi dal dole tričko  a takto sme pokračovali...

Hermiona a DracoWhere stories live. Discover now