Akurát sme prišli z obradu ktorí bol dojemný. Išli sme gratulovať Ron sa celí čas namňa tak divne pozeral potom sme tancovať zasmiali sme sa a potom som tancovala aj s Harrym. ,,Mohli by sme sa porozprávať" prišiel ku mne Ron prikývla som vyšli sme von z stanu a išli pri lesík. ,,Tak ako sa cítiš novomanžel ?" usmiala som sa a pozrela na neho ,,Fajn ale prečo si tu s Malfoyom ?" pozrel sa na mňa nahnevane ,,Ja a Draco no my sme spolu" povedala som a uvidela v Ronovom pohlade ,,Ty si robíš somňa srandu dúfam že ten prsteň neni zásnubný?" povedal naštvane ,,Ron zmenil sa a naviše môže ti byť jedno s kým som si predsa ženatý" povedala som ,,Vzal som si ju lebo otehotnela vždy som miloval teba a ty ideš s tým smrtijedom" povedal pomedzi zuby ,,To nehovor zmenil sa takže tak nehovor" povedala som presne takým tónom ako on ,,Si obyčajná humusáčka ktorá sa lepí na smrtijeda " povedal a odyšiel dnu ,,Si obyčajný hajzel" rozplakala som sa. Ako to mohol povedať ? Ako ? ,,Hermiona ?" prišla ku mne Ginny ,,Prosím nechaj ma je mi trocha zle od žalútka" ,,Dobre" a odyšla ja som plakala a stále si prehrávala poslednú vetu."Si obyčajná humusáčka ktorá sa lepí na smrtijeda" ,,Hermiona ?" otočila som sa stál tam Draco prišiel ku mne a pozrel sa mi do očí z ktorých mi tiekli slzy ,,Poďme preč" povedala som potichu ,,Dobre zbehnem za Harrym a prídem" prikývla som a bežal do stanu za pár minút prišiel a premiesnili sme sa domov.
,,Čo sa deje ?" spýtal sa ma ja som si zotrela slzy ,,Nechajme to tak"
Zotrela som si slzy a vyzula si lodičky ,,Nie Hermiona čo sa stalo? Veď sme sa bavili dobre potom si odyšla s Weaslym a teraz si úplne mimo" povedal tak som mu oovedala všetko až na poslednú vetu ,,Mám pocit že tým to neskončilo" povedal a mne stiekla slza ,,Povedal že som obyčajná humusáčka ktorá sa lepí na smrtijeda" Draco ma objal ,,Ja toho rišavca zabijem" povedal naštvane ,,Draco vieš čo ma najviac štve že som ho milovala a on toto povie viem že sme sa rozišli ale toto prehnal" hovorila som do jeho hrude ,,Nemysli na toho debila som tu predsa ja" povedal a pevne ma objal ,,Ďakujem za všetko" povedala som a odtiahla sa od neho ,,Nemáš začo" začali sme sa bozkávať a potom sme išli spať každý do svojej izby.
YOU ARE READING
Hermiona a Draco
FanfictionJe to short story. Preto sem môžem dať len malí kúsoček. Milujem čítať Dramionu takže dole vám dole hodím neaké super príbehy Hermiony a Draca ktoré ma oslovili.😀 Prečítala som ho a skoro som odpadla a hneď sa premiestnila pred mamin a otcov dom...