Εγω:Τζουν;
Τζουν:Ιωαννα;
Γιουρα:Γνωριζεστε;
Δακρυα αρχισαν να κυλουν απο τα ματια μου αυθορμητα.Εκεινος βουρκωσε.Αμεσως τον πηρα μια σφηχτη αγκαλια και εκεινος ανταπεδωσε.
Τζουν:Ηρθες τελικα ε;Δεν πιστευα ποτε πως θα σε εβλεπα!
Εγω:Κι ομως!Θα πηγαινω για μαθηματα για μεταπτυχιακα στο 단선긴(dansengin.τυχαιο ονομα)Εσυ τι κανεις;Εχουμε καιροο να τα πουμε.
Τζουν:Και εγω εκει πηγαινω!Αρα λογικα θα βλεπομαστε!
Ιωαννα:Ναιι!Ααα ξεχασα να σου συστησω.Απο εδω η Γιουρα.Γιουρα απο εδω ο Τζουν.
Γιουρα:Χαρηκα.
Τζουν:Επισης.Πρεπει να πηγαινω.Ιωαννα μην χαθουμε!
Ιωανα:Τα λεμε Τζουνν..
Συνεχισε να περπαταει χαμογελοντας.Δεν μπορω να πιστεψω πως μολις ειδα τον παλιο μου ερωτα.Δεν πιστευω πως ειδα ποιον;Τον Τζουν!Μετα απο 2 ωρες ειμασταν στο σπιτι.Σημερα θα βγει με εναν φιλο της.Θα εφευγε κατα τις 8 και τωρα ειναι 5.Να δω τι θα κανω μονη μου.
Εγω:Γιουρααα.Ποση ωρα θα λειπεις;
Γιουρα:Μην ανησυχεις δεν θα αργησω πολυ!Το πολυ 12 θα ειμαι πισω.
Εγω:Ααα τοσο καλα.Τι θα βαλεις;
Γιουρα:Δεν εχω ιδεα!Θα παω σε λιγο να δω.
Εγω:Να σου πω...Τα μαθηματα ξεκινανε απο Δευτερα;
Γιουρα:Ναιι πρεπει 9 να ειμαστε στο κτηριο.9:30 θα ειναι η πρωτη γνωριμια και 9:50 το lecture για τα οικονομικα.Θα σου πω το προγραμμα μας αναλυτικα αυριο ωστε να οργανωνομαστε σιγα σιγα.
Εγω:Ενταξει..
Γιουρα:Ο Τζουν ειναι αυτος που μου ελεγες παλια;
Εγω:Ναι.
Γιουρα:Γιατι δεν του λες να ερθει οσο θα λειπω;Μην εισαι και εσυ μονη σου.
Εγω:Καλη ιδεα..Αλλα δεν ξερω.
Γιουρα:Ελααα αφου το θες και το ξερω!
Εγω:Χμμ θα δω.
Ειχαν περασει ηδη 2,5 ωρες και η Γιουρα επρεπε να φυγει.Φορεσε ενα υπεροχο μαυρο φορεμα και την ειχα βαψει εγω.Ηταν μια κουκλα.Αποχαιρετηστηκαμε και πλεον ειμαι μονη σπιτι.Εβαλα το αγαπημενο μου kdrama στον υπολογιστη και εφτιαξα ραμεν.Ξαφνικα το κινητο μου δονηθηκε.Ηταν ο Τζουν!!
YOU ARE READING
Δεν σε ξεχασα ποτε.
RomanceΗ Ιωαννα ειναι μια 17χρονη που γνωριζει κατα τυχη εναν 20χρονο κορεατη στο διαδυκτιο σε μια εφαρμογη για γνωριμιες.Μετα απο χρονια η Ιωαννα αποφασιζει να μετακομισει μονημα στην Κορεα.Τι θα γινει μεταξυ τους;