Τι θα κανω;

74 13 0
                                    

Σε 2 μερες αρχιζουν τα μαθηματα.Σημερα πρεπει να παω με την Γιουρα για να παρουμε τα προγραμματα μας απο το κτηριο του πανεπιστημιου.Η ωρα ειναι 10 και πρεπει να ειμαστε εκει 10:30.Μετα εχουμε κανονισει να παμε να φαμε με τα παιδια που ηταν και περυσι.Εγω δεν ξερω κανεναν τους αλλα η Γιουρα τους ξερει ολους αφου ηταν στα ιδια μαθηματα.Εχω λιγο αγχος αλλα μακαρι να μου φυγει.

Μολις φτασαμε στο κτηριο,αμεσως συναντιθηκα με την Γιουρα για να δουμε αν ειμαστε σε καμοια ταξη μαζι.Ειμασταν ευτυχως στις περισσοτερες.Η ωρα ειχε παει 5 με ολα αυτα που ειχαμε κανει μεχρι στιγμης και ειχαμε δωσει ραντεβου στο κορεατικο εστιατοριο της περιοχης.Μπηκαμε και καθησαμε σε ενα μεγαλο τραπεζι με πολλα ατομα.

Γιουρα:Αννιονγκ τσινγκου!Αυτη ειναι η κολλητη μου η Ιωαννα.

Εγω:Αννιονγκχασεϊο τσονεν Ιωαννα χαπνιντα.Χαρηκα.

Μου ειπαν ολοι τα ονοματα τους και γνωριστηκαμε.Στη συνεχεια αρχισαμε να τρωμε οτι υπηρχε στο τραπεζι.Ενω τρωγαμε ξαφνικα βλεπω τον Τζουν να μπαινει μεσα στο μαγαζι.Ερχοταν προς το μερος μας!Ο Σανμπε δηλαδη ο τελειοφοιτος,πηγε προς το μερος του δινοντας του μια φιλικη μπουνια στον ωμο.Οταν με ειδε ο Τζουν ηρθε προς το μερος μου εκπληκτος χαμογελοντας.

Τζουν:Ιωαννα!Δεν ηξερα πως ησουν εδω.Αννιονγκ Γιουρα.

Γιουρα:Αννιονγκ Τζουν.

Εγω:Γεια Τζουνν.

Ο Τζουν καθησε απεναντι μου.Κοιταζομασταν συνεχεια στα ματια.Η Γιουρα πετουσε υπονοουμενα καθε λιγο.Δεν μιλησαμε σχεδον καθολου ενω τρωγαμε.Απλα κοιταζομασταν.Αποφασησα να σπασω τη σιωπη.

Εγω:Τζουν..Πηρες το προγραμμα σου;

Τζουν:Ναι..Εσυ;

Εγω:Ναι.

Τζουν:Ααα ωραια.

?:Τζουνααα!!!

Τζουν:Ωχ...

Ηρθε μια κοπελα και καθησε διπλα στον Τζουν.Με κοιταξε με ολη την ξυνιλα που μπορουσε να εχει ενας ανθρωπος και συνεχισε.

?:Δεν θα με συστησεις;

Τζουν:Ιωαννα απο εδω η Μπορα.Γιουρα η Μπορα.

Μπορα:Χαρηκα.

Ιωαννα:Επισης.

Γιουρα:Ναι ναι χαρηκαμε.

Ειπε η Γιουρα με ειρωνικο υφος και την σκουντηξα γιατι φαινοταν η αγενεια της.Συνεχισαμε να τρωμε.Σε ολη τη διαρκεια που τρωγαμε η Μπορα μιλουσε στον Τζουν για κυριολεκτικα ο,τι της ερχοταν στο μυαλο.Εγω επειδη για καποιο λογο ενιωσα μια ενοχληση πηγα στο μπανιο.

Δεν σε ξεχασα ποτε.Where stories live. Discover now