Κεφαλαιο 8

71 13 2
                                    

Τζουν:Παμε;

Εγω:Παμε.

Η Μπορα ηρθε προς το μερος μας.

Μπορα:Τζουνν οππαα...Παμε να φαμε ραμεν!

Τζουν:Εμ...Εχω κανονισει.

Η Μπορα γυρισε και με κοιταξε με δολοφονικο βλεμμα και υστερα τον κρατησε απο το χερι.

Μπορα:Τζουνα....Σε παρακαλω!

Τζουν:Εχω κανονισει Μπορα..Αλλη στιγμη...

Ειπε περνοντας με απο το χερι και προχωροντας.Φτασαμε στο σπιτι του μετα απο λιγο περπατημα.Το θυμαμαι.Θυμαμαι ακομα πως ειναι απο τις βιντεοκλησεις.Οταν μπηκαμε μεσα,κοιταξα γυρω και παρατηρησα ενα κουτι.Εχει κρατησει το κουτι απο το πρωτο πακετο που του ειχα στειλει απο Ελλαδα.

Εγω:Τζουν;

Τζουν:Χμμ;

Εγω:Το εχεις ακομα ε;

Τζουν:Ναι.Δεν ηθελα να το πεταξω.

Περασαν 5 λεπτα αβολης ησυχιας,μεχρι που αποφασησα να μιλησω.

Εγω:Με τι ξεκιναμε;

Ειπα βγαζοντας τα βιβλια μου στο θρανιο.

Τζουν:Με τις ημερομηνιες.Υστερα θα βρουμε τα ονοματα καθε χωρας που εχουν οικονομικη αναπτυξη και μετα θα βαλουμε σε στιλες κ σε καταταξεις τους λογους και τις αιτιες για την αναπτυξη της καθε χωρας.Αφου τελειωσουμε με αυτο πρεπει να κανουμε το ιδιο με τις χωρες που δεν εχουν οικονομικη αναπτυξη.

Εγω:Ωραια εσυ βρες ονοματα εγω ημερομηνιες.

Ξεκινησαμε να ψαχνουμε.Η ωρα εχει παει 19:00.Εχω κουραστει λιγο αλλα μ'αρεσει τοσο πολυ να ειμαι μαζι του και να μιλαμε.Γιατι μου θυμιζουν τους καιρους που μιλουσαμε καθε μερα μονοπου ηταν μεσω μιας οθονης.Ακομα δεν μπορω να συνειδητοποιησω πως ειναι διπλα μου.Απλα δεν πρεπει να τον ερωτευτεις Ιωαννα...

Τζουν:Τελειωσα με τα ονοματα.Εσυ;

Εγω:Βρηκα ημερομηνιες και απο τις αναπτυξης και απο μη αναπτυξης.Μερικους λογους για αναπτυξης.

Τζουν:Τελεια.Ας τα βαλουμε σε μια σειρα.Θα ανοιξω φακελο για να κανουμε αντιγραφη επικολληση τα κειμενα και μετα θα το εκτυπωσουμε.

Καναμε ολη την δουλεια που ειπε.Η ωρα πλεον εχει παει 21:00.Δεν εχουμε τελειωσει την δουλεια αλλα εχουμε κανει τα περισσοτερα.

Εγω:Νομιζω πρεπει να πηγαινω σιγα σιγα.

Ειπα και πηγα να πιασω την τσαντα μου.Εκεινος με επιασε απο τον καρπο πολυ σφυχτα και με γυρισε προς εκεινον.Με κοιταξε απο πανω μεχρι κατω και υστερα στα ματια.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : May 02, 2017 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Δεν σε ξεχασα ποτε.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant