Imagine: Próbujesz popełnić samobójstwo jednak chłopak Cię ratuje.
SEOKJIN:
Mężczyzna zobaczył, że leżałaś nieprzytomna pośród tabletek nasennych, więc natychmiast podbiegł i próbował Cię ocucić.
-Obudź się, (T/I)! Błagam otwórz oczy!- powtarzał przerażony klepiąc Twoje policzki.YOONGI:
Min zaniepokojony schodząc do garażu zobaczył Cię zapłakaną, przykładającą pistolet do głowy i trzymającą palec na spuście.
-(T/I) nie rób niczego głupiego, zrozumiałaś? Natychmiast masz to odłożyć.- powiedział, ostrożnie podchodząc do Ciebie.HOSEOK:
Wyważając zakluczone drzwi łazienki, natychmiast podbiegł do Ciebie, nieprzytomnie siedzącą pod zakrwawioną umywalką.
-Pospieszcie się! Zadzwońcie po pogotowie!- wrzasnął ściskając Twoje pocięte nadgarstki.NAMJOON:
Wchodząc do kuchni zobaczył Cię, stojącą na taborecie ze sznurem wokół gardła i w ostatniej chwili złapał przewracający się mebel.
-Odpowiedz mi, co ci przyszło do głowy, żeby odbierać sobie życie?! - spytał roztrzęsiony, pospiesznie odwiązując pętlę.JIMIN:
Stojąc na krawędzi dachu bloku właśnie chciałaś zeskoczyć, gdy znienacka zostałaś pociągnięta za ramię, upadając na tors chłopaka.
-Nie możesz mnie zostawić, (T/I). Potrzebuję cię, rozumiesz?- wyszeptał, przytulając Cię mocno.TAEHYUNG:
Wybiegając przed rozpędzone auto nagle poczułaś jak zostajesz popchnięta, lądując na chodniku przygniatana przez czyjeś ciało.
-Zwariowałaś do reszty?! Czemu to zrobiłaś?!- usłyszałaś drżący głos swojego chłopaka.JUNGKOOK:
Wskakując do lodowatego jeziora, podpłynął do Twojego sztywnego ciała, następnie wyciągnął je na brzeg i próbował rozgrzewać.
-Nie pozwolę ci umrzeć, (T/I).- szczękał zębami, otulając Cię własnymi ciuchami.
Witajcie! Przychodzę z koleją tym razem ,,smutną'' reakcją. Napisałam coś takiego po przeczytaniu pewnej książki xD Serdeczniepolecam ,,Trzynaście powodów'' bardzo fajna i emocjonująca. Mam nadzieję, że reakcja się spodoba :) Do następnego!