Merhaba arkadaşlar yeni bir bölüm yazdım diğer bölüm kısa kusura bakmayın malum sınavlar çok yoğun bazen bir günde 3 sınav olabiliyor... Anlayışınız için teşekkürler....
Seviliyorsunuz.... *
__________________________.
15 tatil 'in birinci haftası geride kaldı. Bizde taşınmak için hazırlıklar....... Filanla uğraştık. Kafam çok karmaşık bir o kadar da boşdu. Annemin kutuyu kaldırmama yardım et diye bağırmasıyla kendime geldim. Tmm anne geliyorum...
Nerdesin sen kızım off belim koptu yaa yardım etde el at bi zahmet. Tamam annem sen hiç merak etme bak yardım ediyorum. Elimdeki kutuyu alıp aşağıya indirdim bir azdan kamyon gelecekti o yüzden erkenden inmemiz lazımdı. Burayı özleyecektim. Ama abimle yengem burda kalacaklardı onların yanına gelebilecektim. Küçük eşyaları yardım edip taşırken kamyon gelip yüklediler. Babam adamla beraber kamyona binerken kardeşim ve annemle beraber taksiye binip yeni evimize gitmek için yola koyulduk. Daha önce hiç görülmemiştim. Merak ediyordum....-------------------------.
Okullara iki gün kalmıştı benim kaydım hala olmamıştı babam pazartesi günü yeni gideceğim okula kayıt yaptırmaya gidecekti. Sabah kahvaltımı yapıp duşa girdim. İçim çok sıkkındı. En yakın arkadaşınızla kavga etmek gerçekten de üzücüydü. Kafamdan su akarken göz yaşlarımda beraberinde akıyordu... Neden böylesine çok üzülüyorum nerede tanıdım ben bu kızı neden bu kadar takıyordum. Anlamıyorum. Keşke böyle olmasaydı...
Duştan çıkıp giyindim ıslak saçlarımı dağınık topuz yapıp televizyonun karşısına oturdum televizyonu açalı bir dakika olmadan annem kapatıp bu gün amcanlar geliyor. Üstüne düzgün bir şeyler giy. Hadi kalk kızım ben de yemek hazırlayayım. Oflayarak kalktım daha kapıdan ayağımı sokmadan annemin yüksek fırenkans sesiyle ani bir U dönüşü yapıp gol yiyecekmişim gibi gardımı alıp anneme ne oldu yaaa. Dedim cırlayan bir o kadar da korkan sesimle. Ha bir de kızım saçını da tara sen amcanları biliyorsun. Ağızlarına laf vermeyelim. Şakamıydı annem. Annee aynı odadayız seni duyuyorum ayrıca kulağım sağır değil. Ne diyosun kızım dalga geçme terliği yersin. (evet o terlik göz göze geldik. Annemin atışı berbat olsada asla kaçırmadığı tam 12 den vurduğu terlik. En büyük düşmanımdı.)
Tamam tamam bak gidiyorum. Gardırobun kapağını açıp göz gezdirdim. Siyah yüksek bel bantolon beyaz beyzik tişört üstümede şalaş hırka saçlarımıda havadan bağladım..
Mutfağa gidip annemin ne yaptığına bakıcaktım evet bakıcaktım. Mutfağın kapısının önüne geldiğimde karantinaya alınmış yer gibi kızım sakın girme! Saçların yemeklere girer mazallah. Ayy git kızım git. İyiiii tamam diyerek odama gidip kendimi yatağa atdım. Elime telefonu alıp instagram da zaman geçirdim. . Kardeşimde yarımsaattir kendini hazırlıyo. Zanarsanız amcamlar değil de ilaydaya görücü geliyor diyip sırıtdım. Kapı çalmasıyla annem açelya kalk kapıya bak. Tamaaam bıkmış bir şekilde kapıya yöneldim.. Kapı açılır açılmaz yüzümde tükürükle dona kaldım sıraya girip beni öpmeye gelmişler sanki.
👵💃👱👲👸
Annemin dürtmesiyle kendime geldim. Kızım ellerini öpsene. İstemeye istemeye ellerini öpüp geri çekildim.İki saattir ne çok konuştular. Bu büyükleri hiç anlamıyorum. Aradan sıvayıp odama koştum. Öyle dalmışlarki 10 saat yokluğumu fark etmezlerdi. Kafamı yastığa koyup gözümü kapadım. Olayları baştan aşağıya süzgeçten geçirdim... Telefonumu elime alıp kim var kim yok diye rehpere(kişilere) baktım. 8.sınıf Rehberlik hocam gözüme çarptı. Tuğba hoc. Çok severdim acaba onunlamı konuşsam beni çok iyi anlardı herhalda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ OLAMAZ #Herşey senin İçin #*!
FantasyHikayem: başlamadan biten ama ne olursa olsun vazgeçmeyen... Liseli Genç kızın çırpınışı . Aşk arkadaş ve aile...