5.Bölüm

14 3 0
                                    

Son ders zili çaldı çantamızı askıdaki montumuzu alıp çıkmaya hazırlandık. Koridorlar sıkış pıkışdı yürümeyi bırak nefes alacak takatim kalmamıştı. Hemen eve gidip uyumak gerekirse hiç uyanmamak istiyordum. Zar zor olsada indik. Şevval'le tokalaştıktan sonra Servisiimize girdik. Ben 9/B'lerden Samiranın yanına oturdum. Normalde bana hep yer tutar. Pencere tarafına oturdum radyo son ses bangır bangır pop şarkı çalıyodu. Düşüncelerimin içine karışmış beni allak bullak etmişdi. Zaten çok geçmeden uyuya kalmışım. Araba geri fren yaparak sağolsun uykumun içini etdi. Gözümü avuşturup nerde olduğumu bakmaya çalıştım eve gelmeye 3,4dk kalmış montumu giyip çantamıda koluma takıp arka kapıdan indim. Hayat eskisi değildi etrafı izledim artık bana o kadar anlamsız ve boş geliyodu. Neden ama istediğim bir şey için bedel ödemek zorundayız neden karşılıksız hiçbişey olmuyo neden neden neden. Eve çıkan merdivenleri ikişer ikişer çıkıp kapının önüne geldim. Botlarımı çıkarıp içeriye girdim. Ev son derece sesizdi. Oturma odasına geldiğimde annem namaz kılıyodu küçük kardeşim odada resim çiziyodu. Abim le babam uyuyodu. Çantamı bırakıp oturdum. Annemde namazı bitirip hoş geldin kızım hoş buldum annem dedim annemin gözünde bir burukluk vardı. Kendi kendime yine ne oldu anne diye mırıldandım. Tahmin ettiğim gibi annem le babam kavga etmişlerdi. Alışkındım ezberden konuşup konuyu çabuk kapatdım. Evi toparladım depresyon yorganım ve bitki çayımla baş başaydım. Ellime kumandayı alıp gezindim. Doğru dürüst bir kanal yoktu. Evlilik programı hariç... Zorunlu olarak izlemeye başladım bir yandanda bitki çayımı yudumluyodum. Farkında olmadan uyuyamkalmıştım. (şimdi diyeceksiniz sürekli uyuyor kusura bakmayın bedenim o kadar yorgun ki ayakta kalacak gücüm yok. Azda olsa uyuyunca bu dünyadan kopuyorum.) Yemek hazır olmuştu annem yemeğe kaldırdı. Ellimi yüzümü yıkayıp sofraya oturdum. İştahla yemeğe başladım. Sofrayı toplayıp odama çıktım. Yarınki ders ingilizceydi. Jiç beceremediğim bir dersdi bir ara çabalayıp çalışsamda bir şey ler ters gidiyordu. Sonuç yine hüsran...

SENSİZ OLAMAZ #Herşey senin İçin #*! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin