Voorstellen

80 0 0
                                    

Welkom bij de YouTube verkiezing. Superfijn dat jullie dit boek hebben aangeklikt, blijf zeker lezen, voordat je kan lezen, is het aangeraden om eerst deze pagina te bestuderen, bedankt.

Teske de schepper:
Teske is bekend van haar vele proefwerk video's, in dit boek zal zij verschijnen als een nieuwschierig persoon, en heel sociaal. Een tikkeltje bang, en een vleugje dommig.

Giel de Winter
Giel is met name bekend van Stuktv waar hij tevens ook de maker van is, in dit verhaal zal hij vooral de leiding proberen te geven, en voor zijn eigen succes gaan. Toch komen we ook achter de nerveuze, zachtaardige kant.

Enzo knol
Enzo knol kun je kennen van zijn vlog kanaal, waar hij meer dan 1,3 miljoen abonnees op heeft. In dit verhaal is hij de persoon die iedereen aan het lachen maakt, maar die ook heel serieus kan zijn over het groepsbelang.

Rutger Vink
Rutger Vink is te herkennen van zijn YouTube kanaal; 'Furtjuh' waar hij met alle plezier zijn tijd in stopt. In dit verhaal is hij de persoon die het meest de andere Youtubers ontwijkt. Hij is meestal doodstil en wil met niemand praten, waardoor hij buiten de groep valt. Alleen met Teske wil hij praten.

Croco Jill
Jill is een opgewekte vrouw, die je kunt kennen van haar vlog kanaal. Jill is in dit verhaal getrouwd met Milan en heeft 1 kind, genaamd Leia. Ze wil niks anders dan iedereen gelukkig maken, maar moet op een gegeven moment toch echt voor haar eigen geluk kiezen. Vanaf dat moment gaat het bergafwaarts met haar.

Gio Latooy
Gio, voorheen 'gameplayworldxl' is een zachtaardige jongen. Lijkt het. Erachter schuilt een typische puber. Hij wil niks liever dan iedereen de loef afsteken, er zelf vandoor gaan, en verder gaan met zijn YouTube kanaal.

Onnedi
Dionne, heeft een YouTube kanaal. Ze is over het algemeen wel aardig, maar ook een beetje afstotend en snoert iedereen gewelddadig de mond, die haar ook maar 1 opmerking geeft waarvan ze niet gediend is.

Mascha feoktistova
Mascha is bekend van beautygloss. Mascha is een doorzetster, wat aan alle kanten op te merken is. Iedereen heeft respect voor haar, maar op haar beurt is ze wel een tikkeltje arrogant.

Dutchtuber
Job, zul je kennen van al zijn fake video's voor vele likes. Inmiddels is hij het straatschoffie van de buurt. Hij is asociaal, en duikt vol enthousiasme in het spannende avontuur. Hij is wel snel boos, en daardoor klikt het niet met een paar anderen.

Ten slotte

Melanie Latooy
Haar broer Gio, speelt ook in dit spel. Ze zijn dolsblij dat ze elkaar nog hebben, maar zoals altijd staat Melanie een beetje in de schaduw van haar broer waar ze niet al te blij mee is. Toch blijft ze zich anders voordoen dan ze is.

Dit zijn alle spelers van de YouTube verkiezing. Laten we maar snel beginnen.

De YouTube verkiezingWhere stories live. Discover now