Jeremy'nin dilinden;
-"Hey,hani şu okula yeni gelen kız varya onu geziye davet ettim.Benimle gelmeyi kabul etti ve tabiki hoş geldin süprizini çoktan hazırladım."
-"Jeremy bence artık bu olaylara son versek iyi olur.Bilirsin işte bunu her kıza yapmak zorunda değiliz ne dersin ha?"
-"Kendin bilirsin sence ben bunu şu kıza da yapmasam rahat durur muyum?"
-"Peki..Plan nedir?"
-"Hani geziye davet ettim diyordum ya hah işte panodan kampın olacağı yeri öğrendim tam ormanın o yerlerinde ıssız bir köşk var kızı siz oraya götürüceksiniz bu sefer zaten ben de nedense işkencenin meraklısı değilim.Sadece korkutmak için yapmak istiyorum bunu unutmadan kıza
"Jeremy çıkıp beni arasın dedi" dersiniz."
Jessica'nın dilinden;
Gezi konusunda içimde kötü bir hiss vardı aslında Jeremy'e eşlik etmek ne kelime onunla konuşmam bile hataydı,sanırım artık çok geçti hey şu gelen Hannah değilmi?
…………
-"Meraba Jess geziye geliyor musun?"
-"Evet babamdan izim aldım,şey Jeremy teklif etti…"
-"Sakın bana onun teklifini kabul ettiğini söyleme Jessica sen aklını mı kaçırdın?Ben sana ona güven olmaz demedim mi?"
-"Biliyorum,ama hiç kötü niyeti olan birine benzemiyordu."
-"Tamam Jess,zaten zamanla anlayacksın onun nasıl biri olduğunu.Ben hani B sınıfdan Austin varya Tyler'ın arkadaşı onunla çıkmaya başladım.Onun ablası da Tyler'ın sevgilisi galiba.Alison'ın grubundan."
-"Ne?Hani bana gösterdiğin Tyler mı?"
-Evet neden bu kadar şaşırdın anlamadım hani derler ya "Bad girl Bad boy" bunların ilişkisi sanırım öyle olmuş.Jess aslında şu kamp işi iyi oldu hem sana tüm okulu orda tanıtmış olurum,baksana bu gün babandan izin al bizde kal zaten gezi yarın birlikte gideriz.
Jessica'nın dilinden;
Akşam babamı aradım hala tam har kesi tanıdığıma emin olmadığı için önce izin vermedi ama sonra kabul etti.Eve gitdim eşyalarımı aldım Hannah da benle geldi malum evlerini tanımıyorum birlikte gidicektik.Annesi ve üvey babasıyla tanıştım iyi insanlara benziyorlardı ama Hannah'nın ailesi boşandığından beri bu adama ne kadar iyi biri de olsa ısınamamış.Tüm gece uyumadık Hannah bana okulda şimdiye kadar olan olayları anlattı,sonra biraz Alison'lar hakkında konuştuk aslında iyi kızmış annesi intihar edene,babası uyuşturucuya başladığı güne kadar.Şimdi de ne kadar sürtük falan diyoruz ama haklı olduğu taraflar çokmuş.
Sabaha kadar böyle şeyler konuştuk pencereden baktığımızda gün doğmaya başlamıştı bile.Kalkıp üzerime rahat bir şeyler giyindim,saçlarımı at kuyruğu yaptım.Okula geldiğimizde otobüs çoktan gelmişti.Geziye bizimle koç gidecekti."Hadi,hadi her kes sıraya"Tanrım bu adam neden böyle bağırıyor.Dur bi saniye bana doğru gelen Jeremy değilmi?
*****( 4 saat sonra)
-"Hey Jess biliyorum artık karanlık ama ne dersin biraz ormanda dolaşalım mı?"
-"Şey..Bilmiyorum"
-"Hadi ama korkuyor musun yoksa merak etme yanında ben varım.Buralarda beyaz büyük bir köşk varmış o taraflara falan gideriz."
-Tamam olur.
*****
Jeremy'nin dilinden
-"Hadi şu odaya da bakalım,Jess benim telefonum çalıyor babam olduğu için açmam lazım sen burda bekle geliyorum."dedim ve geri dönmedim.Ilk kez bu kadar tereddüt etmiştim açıkcası hep içimden 'yapsam mı yapmasam mı' dedim ama bi bakıma yapmak zorundaydım okulda 'her kesin korktuğu Jeremy'ye bakın siz bi kıza boyun eğdi' derdiler kesin.Ama bu kıza karşı sanki içimde bir şeyler oldu ama aşk değil çünki ben aşk nedir onu bile bilmiyorum daha kimseye seni seviyorum bile demedim ki…"
Jessica'nın dilinden
"Ne oluğunu daha anlamamıştım ki birden bir kaç tane çocuk belirdi etrafımda her şey hazırlamışlardı.Bayıldım,gözümü açtığımda kendimi sandalyede bağlanmış halde buldum.Hala burdaydılar
-"Benden ne istiyorsunuz?"
-"Seni.hahahaha ne o bizi sapık falan mı sandın?Okula hoşgeldin süprizi yaptık sana haa unutmadan "Jeremy çıkıp beni arasın" dedi zavallı yoksa sen Jeremy senden hoşlandı falan mı sandın?"
-"Defolun burdan!"
……
Ağlamaya başladım ne kadar aptalım nasıl inandım ben ona?Hey dur bi dakika bu seslerde ne?
"Tyler buraya niye geldik sevgilim"
Sanırım Tyler ve sevgilisi köşke girdi.…Sevinsen mi üzülsem mi bilemedim
Arkadaşlar bu bölüm diğerlerinden biraz uzun oldu onun için sınır 30 vote 35 yorum :) Sınırı geçince yb gelicek.