Аз си стоях на чина мирно и по едно време Йонг ми каза да дойда с нея да си измием ръцете по пътя към стаята си говорихме за него та ме питаше да ли харесвам новия ученик аз и аз че го харесва 50/50. Тя ми каза защо и аз и отвърнах,че може да е сладък но просто не е мой тип. Втрия звънец би ние се затичахме към стаята,но се блъснах в Куки и за малко щях да падна но ме хвана за което бях изключително благодарна Йонг ме дръпна и ми каза да побързаме аз махнах на Куки за довиждане и той също.отидохме в стаята и госпожата ни се скара малко,че сме заканяли за час. Седнах до Джимин а Йонг до момичето което стоеше до нея.По едно време докато се лигавих химикала ми падна аз тръгнах го взимам но беше под стола на Джимин аз казах тихичко на Джимин да ли може химикала,че нямам друг и той ми го даде. Докато писах едно момиче което винаги ме дразни ми хвърли хартия в която пише Д+Л= на сърце аз изкрещях и целия клас ме гледаше и се извиних и тихо седнах. Понеже прозореца беше отворен на мен ми стана студено но явно съм била забравила в вкъщи. Джимин ме видя и ми даде горницата си.Всички ме гледаха ядосано. Звънеца би имахме физическо тръгнахме към двора на училището по едно време докато бягахме около игрището момичето зад мен ме будна и аз паднах крака ме болеше много. Джимин ме видя и ми каза какво има аз казах няма нищо просто паднах Джимин ми погледана крака и течеше много кръв имах камъче в крака което трябваше да го извади сестрата. Отидохме при нея и тя ми извади камъка, прочисти ми раната и ми бинтова крака. края на училището настъпи едва вървях аз помолих Йонг да ми помогне но явно я нямаше. Джимин ми предложи да ме изпрати и аз кимнах с глава. Докато вървяхме Джимин отвори темата кого съм харесвала и аз викам никой и той ми вика ако трябваше да избереш някой кой щеше да е???? аз му казах,че няма да отговоря на този въпрос и пуснах ръката му от рамото ми и реших сама да ходя и аз го питах а ти кой харесваш и аз на ли съм напред и той ме хваща за ръката и рязко ме дърпа към себе си. аз го питах - За какво е това? Само те питах кой харесваш !? Тай ми каза че ме харесва и аз се учудих понеже всички не ме харесваха аз му казах - Но мен никой не ме харесва!!! И той ме целуна. След като свърши целувката аз се засрамих и цялата станах червена като домат. Той ме попита защо съм червена и аз му отвърнах,че досега това не е ставало и той започна да се закача с мен аз се ядосах и той почна да бяга имаше късмет че не можех много да бягам но малко го ударих силно по рамото. Той ме изпрати до нас и родителите ми ме видяха и той ме беше прегърнал и те ни гледаха.............
YOU ARE READING
Новия ученик
HumorАз живеех с родителите си бях в едно училище и приятелите ми говореха цяла седмица чудейки се кой ще е новия ни ученик за сега в училище никой не стоеше до мен но имах най-добре приятелка Йонг тя ми беше като втора майка е не съвсем както и да е еди...