Родителите ми ме видяха от прозореца как прегърнах Джимин. И сестра ми Ким Си Би реши и тя да погледне и гледаше с отворена уста. И щеше да ме дразни цяла вечер. Аз се прибрах и родителите ми почнаха да ми четат леко конско. И после ме питаха кой е той и аз почнах да им викам. Какво ви интересува и докато се качвах по стълбите родителите ми забелязаха,че куцах. И си замълчаха. Качих се в стаята ми която бях делила с сестра ми и тя ме чакаше до вратата допряна. И ми каза Ким Си Би: Е какво е това което видях??? Това да не беше Джимин??? Аз: Не ти луда ли си ?!-казах срамежливо. Легнах ме след вечеря и сестра ми която беше по-малка от мен с 1 година ме дразнеше цяла вечер не можах да спя. На сутринта мама ме събуди и аз се приготвих отидох на училище и на чина ми имаше изненада чудех се от кого може да са и Джимин само се подсмихва и аз го поглежда и викам ти ли беше?????. Джимин: Да харесват ли ти цветята!??? Аз: Да но, защо е това??? Джимин: Ще видиш когато излезеш с мен след училище. Каза го сякаш имаше нещо намислено. Аз: Добре. Когато госпожата ме видя се усмихна и всички момичета,които го харесваха се дразниха. Часовете минаха аз бях расеяна. Джимин: Е ще тръгваме ли???? И аз тъкмо си оправях чантата. Аз: Къде ще ходим?????? Джимин: На нашата първа среща!- каза го щастливо и аз само гледах учудено. Той ми взе чантата Аз: Какво правиш дай ми чантата!! Джимин: Ти вземи цветята и подаръка и ще го отвориш на вън. Аз: Ок. След вървене до парка пристигнахме докато се разхождахме ми каза Джимин: Отвори подаръка!!! Аз го отворих и там имаше..............Там имаше гривна с инициали с мойта и неговата буква беше златна. От тогава разбрах,че сме вече гаджета и ще излизаме заедно. Как щях да кажа на родителите ми той ме гледаше и ми сложи гривната и ми каза Джимин: Ще ми станеш ли гадже???? Аз го гледах и му кимнах с глава> Той ме хвана за ръката и тръгнахме да се разхождаме около парка. аз му казах Аз: Нямаше нужда от гривна и цветя. Джимин: Не трябва защото сме гаджета и от сега нататък всички ще знаят и ще ти подарявам подаръци,никога няма да те заменя с друга за нищо на света! Аз се засрамих и той ме целуна. След като свърши целувката аз бях много щастлива и реших да го заведа при родителите ми. Отидохме при тях и те го одобриха и баща ми каза Баща ми: Да внимаваш с нея тя е майто малко момиче! Ким Си Би: Еми аз??? Аз се засмях и казах Аз: И твоя ред ще дойде споко има време до тогава. Джимин се засмя и ме хвана за ръката. и каза на баща ми Джимин: Спокойно ще я пазя за нищо на света няма да я оставя. Майка ми се разплака аз отидох да я успокоя. След завършването той ме изненада с брак и се оженихме и свеки ден си играхме заедно с децата ни.
YOU ARE READING
Новия ученик
HumorАз живеех с родителите си бях в едно училище и приятелите ми говореха цяла седмица чудейки се кой ще е новия ни ученик за сега в училище никой не стоеше до мен но имах най-добре приятелка Йонг тя ми беше като втора майка е не съвсем както и да е еди...