Emre Aydın söylüyor: "unuttum çoktan geriye dönmem"
Unutmak o kadar basit değil ki, unutalım. Misal ben unutamam. Hafıza belleğimde bi yerde saklı kalırsın. Silemem. Ama sen gittiğinden beri, yerinde bi boşluk bıraktığından beri bittin benim için. Dönme. Çünkü bıraktığın boşluğu artık sen dolduramazsın.
Ben hep karşılıklı aşk yaşamak istedim. Hissettiklerimin aynısını karşı tarafında hissetmesini istedim. Ama olmadı işte. Her kes 'hayırlısı' diyordu. Demek ki, sen benim için hayırlısı değilmişsin... Umutla yaşayan insanlardanım ben. Şimdi de umut ediyorum "benim için hayırlı olanın karşıma çıkması için". Çıkacak elbet biliyorum. 'Umut sonda ölür' derler, benim de umudum ölenedek bekliycem... Beni seven, bunu bana hissettiren biri gelecek ve tüm boşluklarımı sevgisiyle dolduracak.
Bi adam gelecek, bana sevgisini öyle bi hissettirecek ki, başka bi şey hissetmez olcam. O adam beni benden çok sevecek ve ben onun sevgisiyle yenilenicem.
Bi adam gelecek, bana "herşeyim" diyecek ve ben onun herşeyi olmak için yanından ayrılmak istemiycem. O adam benim mahvolmuş hayatımı yıkacak ve yenisini inşa edecek.
Benim ondan başka kimseyi görmek istemeyeceğim kadar güzel, samimi olan bu adam yeni hayatı tüm sevgisiyle bana sunacak. O öyle kitaplarda okuduğunuz ya da filmlerde gördüğünüz gibi yakışıklı olmayacak. Ki zaten öyle olmasına da gerek yok, o kalbi güzel olan adam.
Ben hep gözlerine bakarak oradaki sevgiyi hayranlıkla izliycem. O ise durmayacak, ben onu izlerken o bana düşlerini anlatacak ve ben bi kez daha sevicem karışımdaki adamı. Bu adama 'o benim' diyecem.. Bana sonsuz güven verecek sesi, kollarıyla sardığında korku diye bişey kalmayacak hayatımda. Tüm olasızlıklar onunla yok olacak... Hep okuyoruz ya kitaplarda kızlar geleceklerini hayal eder, sevdiği adamı katar düşlerine. Bu adam öyle biri olacak ki, benim hayal etmeyime gerek olmayacak. Çünkü o tüm hayallerden daha güzel bi gerçek yaşatacak bana. "Ben dün gece geleceğimizi düşündüğüm için uyuyamadım" diyecek ve ben yüzümde aptal bi sırıtışla bu adama bi kez daha hayran olucam... Bana sorarsanız bi adamın görünüşüne hayranlıkla bakmanın anlamı yok. Bi adam böyle sevgisiyle düşünceleri ile hayran bırakmalı kendini. Benim adam'ım öyle olucak. Dışarıdan bakıldığında hiç kimse anlamayacak.. O benim her kesin gözü önünde olan hazine sandığım olucak ama hazineyi sadece ben göre bilecem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Hikayedir
RandomHer olaydan duygulanan, yaşı küçük olsa da ruhu çok şey yaşamış bi kızın hayatı (hikayesi)