1# Něco se stane !

15 6 1
                                    


Jmenuji se Katelyn Atkinsonová, je mi 17 let, pocházím z Floridy a jsem zamilovaná do dívky svých snů.
Mám hnědé oči, krátké vlasy pod ramena zbarvené do tmavě rudé barvy, postavu tak akorát. Ale co se jí na mě nelíbí?

Je to snad díky mému chování když jí vidím? Že nedokážu vyslovit jediné srozumitelné slovo když se mnou komunikuje?
Že se začnu červenat jen když se na mne podívá? Že mám motýlky v bříšku když se usměje a ty její krásné modro-fialové rovnátka spatří světlo světa?
Ach je tak krásná.. Tak moc, že si jí nezasloužím, ale přesto chci aby byla má..

8.Října 2017
*Crrr crrr crrr*

"Pane Bože ne, ještě pět minut prosím."
Se zavřeýma očima se snažím nahmatat tlačítko budíku, aby to otravné cinkání skončilo.
Zívnu si, protáhnu se a znova se zachumlám do peřiny. Když se podívám na budík tak vidím, že je 09:49.

"Kde mám sakra mobil?"
Sáhnu pod polštář, na stolek, hmatám i pod sebou a nakonec jsem se podívala pod postel  "A helé tady jsi."
Nakreslím gesto a a vidím, že mám na WhatsAppu zprávu od mého nejlepšího kamaráda Dereka.

"Čau Kate! Dneska je tvůj velký den! Je ti 17let a už si můžeš udělat řidičák na fáro! Budeš můj osobní taxík, že jo?"
"Zdarec Dereku, fakt dík moc, že myslíš hlavně na auto než na mě. Hrozně to potěšilo!"
Během 10 sekund se mi dostala další zpráva od Dereka.

"Ale jdi Kate, vždyť víš, že jsem to tak nemyslel. VŠECHNO NEJLEPŠÍ! Pořádně to oslavíme, že joo?"

"Jasně, že joo, ale až později, jedu dneska k tomu doktorovi.. Hele Dereku pak se ti ozvu musím se vysprchovat a ták. Zatím čus!"

"Čus Kate držím palce."

Zprávu jsem si jen zobrazila, Derek už je zvyklej.
Po příjemné sprše se v županu klidím do pokoje a zamířím si to hned ke skříni.

Vybrala jsem si černé tílko a světle modré kalhoty. Kouknu na hodiny a je 10:03. Mám ještě hodinu čas, pomyslím si.

Zapnu si rádio, poslouchám songy a líčím se. Vlasy si vyfénuju, vyžehlím a voalá hotovo. Musím uznat, že mi to dneska fakt sluší. Po úpravě mého vzhledu jdu do kuchyně udělat
si tousty. Mňam! Miluju tousty! K tomu si dám pomerančový džus a sedám si ke stolu. Za 15 minut odcházím, to stíhám úplně v pohodě. Po dobrém jídlu si jdu pro kabelku, nazouvám si
boty, beru klíče a jdu na autobus. Normálně bych jela autem ale rodiče jsou v práci. V autobuse si sedám k oknu, dám si sluchátka na uši a jen čekám kdy budu v cíli.

мůj ѕen - ona Kde žijí příběhy. Začni objevovat