Mutlak Hiçlik

86 4 91
                                    

Tanrıyı kim yarattı ?
Tanrı varsa yaratılmaya ihtiyacı yoktur, evet bu yolla ilerler isek sizin de bir tanrıya ihtiyacınız yoktur. O halde tanrı olmasaydı biz yine var olur muyduk ? Cevap veremediğimiz o kadar çok soru var ki belki de hepsine cevap verebilecek bir adam olsaydı hayatımız bu kadar boktan olmazdı. Karanlık siyah bir boşluk oradasın ama olmayacaksın.

Karanlıktan korkar mısınız ?
Ben korkarım.
En sevdiğim renk siyah da olsa karanlıktan korkarım. Karanlık bir sondur belki hayatın sonu yaşamın sonu geride bırakıcak onca şey var. Hepsi kalıcak geride sen yok olucaksın.

Ben sürekli kendi kendime hep düşünürüm var olmadan önce nasıldı? Hatırlamaya çalışırım. Evet hatırlamak imkansız değil mi ? Ama sizde boktan bir aşk için yanıp tutuşmuyor musunuz? Olmayacağını bile bile bir şeyler yapmaya çalışmıyor musunuz? Siktiğimin dünyasında yaşamaya çalışıyoruz kimin derdi yok ki. Ben ise yaratılmadan daha doğrusu var olmadan önce nasıldım evet sonuç mutlak hiçlik.

Belki de sonsuzluk, gerçek varoluşun bir şartı.
Martin Heidegger

Karanlık ışığı olmayan bir mekan size güven verir. Ben karanlıktan korkarım evet lakin insanlardan çok karanlığı severim. İnsan olmaktan utanıyorum, eğer bir kıyamet kopacaksa tanrı değil insan insanı yok edecektir. Hepimiz paranın bir oyuncağı değil miyiz dünyayı kontrol eden bir güç bu tanrı değil ama en çokta ona tapmıyor musunuz? Hepimiz paranın fahişesi olmuşuz gidiyoruz. Para için insan insanı öldürüyor, para için iyilikler kötülükler yapılıyor, ulan para için ruhunuzu satarsınız. Haberiniz yok.

Para önden gidip, insana bütün yolları açar.
William Shakespeare

Asıl konumuza dönelim isterseniz bu kitap da biraz fazla konu dışına çıkabilirim. Siktir edin bu da benim stilim.

Şimdi öldükten sonrasını size anlatayım bu konu iki farklı başlık için de olacaktır. Birincisi ateist değilsiniz bir tanrıya inanıyorsunuz. Saçma sapan bir sebepten dolayı ölüyorsunuz hayatı siktir edin. Artık orda değilsiniz. Tanrı ve yetkili kişiler sizleri bekliyor olucak, yetkili birisi gelip sizi bekleme odasına alıcak. Neden? O kadar insan öldü sırada insanlar var. Sizin sıranız belkide 200 yıl sonra gelicek bir de orda bekleyin.
En son size sıra gelicek. Tanrı sizi bekliyor evet! Büyük buluşma anı. Dünya da yaptıklarınız konuşuluyor neden yaptıklarınız hesap veriyorsunuz. En sonunda evet iyi birisiniz Cennete gidiceksiniz herşey var hayaledebilmek mümkün değil.
Dünyadan çok güzel huzurlu isterseniz bir sigara yakın ? Ama dur bu günah değil mi? Bilmiyorum orasını tanrı cevaplasın

Şimdi bir de düşünelim ki kötü bir insansınız yapmadığınız orospu çocukluğu kalmamış 200 yılda bir de siz bekleyin. Tanrı ile görüşüyorsunuz yine aynı konuşuyor hesap veriyorsunuz. Bu sefer tanrı sizi Cehenneme gönderiyor. Ne kadar da sadist bir tanrı. Sizin yapacaklarınızı biliyordu ama yine de sizi yarattı. Cehenneme gideceğinizi suç işleyeceğinizi karşı çıkacağınızı, inanmayacağınızı biliyordu kısacası herşeyi biliyordu. Lakin sizi yarattı.

Şimdi diğer konumuza gelelim hatırlarsanız daha demin bir tanrıya inanıyorduk, şimdi ateistsiniz. Tanrı kavramını yok sayıyorsunuz. Hiçbir şekilde inanmıyor karşı çıkıyorsunuz.
Size göre ya her şey tesadüf yada bilimsel olarak açıklanmış bir evrim,oluşum. Her neyse kanser oluyor ve ölüyorsunuz. Ruhunuzun bedenden çıktığını hissedebiliyorsunuz. Evet artık özgürsünüz. Bir yandan üzülüyorsunüz bir yandan seviniyorsunuz. Üzülmenizin sebebi, onca yaptıklarınızın ardından gitmeniz arkada bıraktığınız arkadaşlarınız aileniz hepsini özlüyorsunuz her duyguyu bir anda yaşıyorsunuz. Sevindiğiniz nokta ise artık her şey bitti rahat olabilirsiniz kimseye küfür etmek zorunda olmayacaksınız dertlerinizi düşünmek zorunda olmayacaksınız çünkü sen bir hiçsin artık. Ruhun da yavaş yavaş yok olmaya başlıyor karanlığa itiliyorsun. Düşüncelerini yavaş yavaş kaybediyorsun. Benliğini unutmya başlıyorsun, en baştan. Lanet olsun! Adın neydi ki? Karanlık gittikçe siyah oluyor. Etraftaki herşey yok oluyor yıldızlar. Gökyüzü baktığınız herşey siyaha dönüşüyor. Siz bunları yaşarken bedenininiz ne durumda ? Kahretsin! Mezarınızın başında ağlayan arkadaşlarınız aileniz hepsi gözyaşı döküyor. Belki de düşmanlarınız bile orda ama 2 gün sonra onlar için her şey normale dönmeyecek mi ? Evet siktir edin. Ama anneniz asla unutmayacaktır bunu sizde unutmayın.Artık düşünceniz yok. Hiçbir şey düşünmüyorsunuz. Sadece siyah bir boşluk. Dur bir dakika boşluğun ve siyahın anlamını bile bilmiyorsunuz. Siz bir hiçsiniz artık. Bir düşünceniz bir bedeniniz bile yok. Mutlak hiçlik.
Kaybolan zamanda kayboldunuz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mutlak HiçlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin