Mám rád násilí

3.4K 17 2
                                    

   Vždy jsem miloval násilí a nyní to konečně vypadalo, že jsem našel dívku svého srdce. Když jsem jí sdělil svou vášeň pro násilí, odpověděla neskrývaným nadšením. Hned se chtěla sejít a já rozhodně nebyl proti.

   Kolem půlnoci zazvonil zvonek a já celý roztoužený jsem zamířil ke dveřím. Po otevření jsem zůstal bez dechu. Byla tak krásná, tak nevinná. Dostal jsem hlad.

   ,,Pojď ke mně.'' hrubě jsem ji vtáhl do bytu. Byla na ní znatelná nervozita a ruce se jí chvěly.
,,Před tím, než začneme, dáme si horký čajíček s medem." zašeptal jsem jí do ucha a jí se zježily chloupky na zátylku. Oči se jí rozšířily nadšením a na souhlas kývla.

   Když každý z nás dopil svůj šálek čaje, přišla ke mně a vyrvala mi oční čočky. Já z ní hrubě strhl kožich, zimní bundu, mikinu, tričko, tílko a stahovací prádlo. Stála přede mnou v celé své kráse a já se nemohl vynadívat.

   ,,Jestli toho na tebe bude moc, řekni polární čidlo a já přestanu." zamumlal jsem jí do vlasů a vysadil jsem ji na parapet. Políbil jsem ji na čelo a následně cvrnknul do jejího pravidelně plochého hrudníku. Byla tak roztomilá, když padala ze čtvrtého patra a vlasy jí vlály kolem obličeje. Na nic jsem nečekal a křikl jsem na ni: ,,Dáme si peříčko!!" a vyskočil jsem z otevřeného okna za ní.

   Netrefil jsem se. Ups.

Jednodílovky 15+Kde žijí příběhy. Začni objevovat