Úvod - Jdi za svým snem

93 12 4
                                    

Je zvláštní, že každý smutný příběh začíná smrtí.
Tento bohužel nebude výjimkou.
Roseate [rozit] bylo jen osm let, když přišla ze školy domů a uviděla sanitku, do které sanitáři nakládali její matku.
Okamžitě odhodila aktovku a vběhla do sanitky.
Sanitáři to chápali.
Jeden s nimi zůstal v zadní části sanitky a druhý šel řídit.
,,Maminko! Co se ti stalo?" zeptala se smutně Roseate a stiskla své matce ruku.
,,To nic, Rose. Budu v pořádku. Ale, nejdřív mi něco musíš slíbit." řekla slabým hlasem její matka.
Roseate přikývla, ale do očí se jí dostávaly slzy.
,,Čím chceš být, až vyrosteš, zlatíčko?" zeptala se jí matka.
,,Já, chtěla bych psát knížky. Jako ty co mi čteš před spaním." usmála se Roseate.
,,Dobře, slib mi, že půjdeš za svým snem. Že si ho splníš. Slib mi to, Rosie." řekla její matka a stiskla její malou dětskou ručičku.
,,Slibuji, maminko." řekla smutně Rose a začala brečet, protože věděla že ji maminka opouští.
,,Dobře, miláčku." usmála se mile žena a zavřela oči.
Stisk se povolil a její ruka spadla na tenkou matraci, potaženou zeleným plátnem.
Roseate si položila hlavu do rukou a plakala.
Sanitář, kterého ta scéna neskutečně dojala, vzal holčičku soucitně za ruku.
Ona se na něj podívala uslzenýma očima.
,,Neboj, to bude dobré." usmál se sanitář.
Dívenka popotáhla a otočila se zpátky na svou maminku.
,,Nezklamu tě, maminko. Budeš na mě pyšná." řekla odhodlaně a zároveň smutně.

Ten sanitář tam žádnou roli hrát nebude, aby bylo jasno.
Tahle knížka nebude tak úplně jenom smutná, ale dočkáte se i nějaké akce a milostných zápletek.
Nemám moc času na psaní, takže to asi moc často aktualizovat nebudu. :(
Ale doufám že vás to alespoň zaujalo a že vás bude knížka bavit. ;)

BludičkaKde žijí příběhy. Začni objevovat