Ignis předělávala další knihovnu k obrazu svému.
Najednou uslyšela výbuch.
Lekla se tolik, že upustila ze své magie všechny knihy.
Přiletěla k oknu, aby se podívala co to bylo.
Ulicí ujíždělo rudé auto a za ním černé a přísahala by že mělo netopýří křídla.
Ohlédla se na knihovnu.
Pak se zase otočila k oknu.
Rozruch v ulici byl pro ni zajímavější.
Rozsvítila ruce a vytrhla okno ze zdi.
Proletěla dírou a letěla se podívat na dvě auta.
Přistála na střeše paneláku a dívala se na ně.
Rudé auto najednou zrychlilo a ujelo tomu černému z dohledu.
Zajelo do užší zatáčky přímo u zmiňovaného paneláku a tam zastavilo.
Černé auto se vřítilo do ulice a prolejo jí obrovskou rychlostí.
Auta v uličce si řidič ani nevšiml.
Z auta vystoupili dva lidé - zelenovlasý muž a blonďatá žena se dvěma culíky, z nichž jeden měl modrý a druhý růžový konec.
Oba měli úplně bílou pleť.
Ignis ty lidi poznávala.
Viděla je na těch papírech na zdi knihovny.
Byli to Joker a Harley Quinn.
Když viděla Jokera naživo, začal se jí zamlouvat ještě víc.
Naklonila se aby lépe viděla, ale přepadla a padala z paneláku do uličky.
Naštěstí stihla rozsvítit ruce a chytila sama sebe těsně nad zemí.
Joker pohotově vytáhl pistoli a Harley chytla oběma rukama svoji pálku, na které bylo výstižně napsáno "GOOD NIGHT" - "DOBROU NOC".
Když se Ignis vspamatovala z pádu a zaostřila na pistoli, která na ni mířila, lekla se a dopadla na zem.
,,Počkej, udělej to ještě jednou." zamyslel se Joker.
,,C-co? Tohle?" zeptala se se strachem Ignis a namířila ruku na první předmět který uviděla.
Ruka se rozsvítila stejně jako popelnice, která se vznesla kousek nad zem.
,,Jo, tohle. Jak to děláš?" zeptal se Joker a stále neodložil zbraň.
,,Já-já mám takový schopnosti. Mu-můžu levitovat s předměty." vysvětlila koktavě.
,,Aha. A to je všechno co umíš?" ptal se dál zelenovlasý muž.
,,No, umím ještě tohle." zamumlala Ignis a magií z popelnice vyndala prázdnou krabici od cereálií Nesquik.
Nechala ji přilevitovat blíž k sobě a pohnula ukazováčkem jako kdyby četla knihu.
Místo nápisu Nesquik se na krabici objevil nápis Joker.
Po druhém pohybu ukazováčkem nahradil hnědého králíčka na obrázku Joker.
,,A... taky umím brát lidem duše." dodala ještě stále nervózní Ignis.
Joker se zamyslel.
Ta by se mi mohla hodit.
,,A proč si vlastně spadla a odkud?" stále si ještě nebyl příliš jistý, atak zbraň byla pořád připravena k útoku.
,,No, viděla sem tu automobilovou honičku a letěla sem se na ni podívat. No, a pak sem vás možná tak trochu, no, sledovala." vymáčkla ze sebe Ignis.
,,A proč si mě sledovala?" zajímalo Jokera.
,,Já, viděla sem vás na papíře." vysvětlila Ignis a rukou si hrábla do hustých vlasů.
Vytáhla z nich papír s nápisem HLEDANÝ, pod kterým byla fotka Jokera a ukázala mu ho.
,,Přišel ste mi, no, sympatický." dodala ještě.
,,Tak sympatický jo?" řekl si pro sebe Joker a dal pistoli zase na její místo.
Ze široka se usmál a podal Ignis ruku.
Ona chvíli váhala, ale pak mu podala svou ruku a on jí pomohl konečně vstát ze země.
,,Nechtěla bys mi pomáhat?" zeptal se jak nejmileji dovedl.
,,J-já? A-no moc rá-ráda." koktala Ignis, která se začínala červenat.
,,Dobře." usmál se Joker a šel zpět k autu.
Ignis se za ním zamilovaně dívala.
Z transu jí vyrušil hlas Harley.
,,Hele," začala naštvaně blondýna a přistoupila blíž k Ignis ,,Joker je můj, jasný? Nebudu se mu míchat do jeho rozhodnutí, ale jestli mi ho zkusíš přebrat, nepřej si mě!" dořekla s pohledem který by dokázal zabíjet.
Ignis se taky zamračila.
Po chvíli se Harley otočila a taky odešla k autu.
Když odjeli a Ignis zůstala v uličce sama, zavrčela ,,Takže tvůj jo? To se ještě uvidí.".Tak tu máme další kapitolu. :D
Zatím tohle čtou jen moje dvě kamarádky, ale byla bych ráda kdyby to četl i někdo další. :)
Tak snad to ještě někdy někoho zaujme. :3Vaše Izzy <3
ČTEŠ
Bludička
FantasyRoseate Cartwheel se už od mala chtěla stát slavnou spisovatelkou. Bohužel ne všechno jde v životě podle plánu. Rose by například nikdy nečekala že nejenže neprorazí, ale dokonce se z přepracování zblázní... -Původní název: Ignis Fatuus-