Geri donuyorum

22 2 0
                                    

Selam arkadaslar.Bu benim ilk yazacagim kitap olucak.Lutfen yanlis yazdigim ve ya hosunuza gitmeyen bir sey olursa bana yorumlarda bildirin.Hepinize iyi okumalar.....

Evet baslayalim anlatmaya.Benim ismim Lara.16 yasindayim.ailemle birlikte Istanbulda yasiyorum.Bir kolecde okuyorum.boyle cok sikici gitti dimi..tamam o zaman baslayalim...huhuh.
Ben cok eylenceli,deli dolu biriyim.Kafama eseni yaparim yani.O ne der bu ne der hic aldirmam.

Evet huhuhu yaz tatili geldi.Biz de Izmire gitmeyi planladik..sabah erkennen yola cikicaz.
Sabah saat 6..kapi acildi ven ablam iceri girdi..

-Lara uyan..kalk hadi gidiyoruz..

-haaaa tmm..

-Lara kalk..

Ben asiri uykucu biriyim yani.sabahlari asla kalkamam..hfjdj tabiki bunu ablam da bildigi icin tmm dememi yemedi

Ablam anneme seslendi
-anne su kizin
kalkmiyir..buna bir seyler soyle..

-laraaaaa bak getirme beni oraya

-tmm beee!!

😄ama yine de kalkmadim fazla kasiniyorum sanirim.
Ablam bir bardak suyu kafama bosaltti sagolsun ben kalkmiyinca..
Her neyse iste kalkip uzerimi giyindim..mini bir cins sort..omuzlari dusuk,yakasi dantel islemeli bir bluz giydim..altina da bir nayk ve bir de deri bir canta..aksamdan yigdigim valizlerimi de goturup arabaya koyduk..tabiiki abim yardim etti yoksa benim valizleri kaldirmak pek kolay olmuyor.evde ne bulduysam icine koyuyorum...

Evet her neyse evden ciktik..arabaya binip yolculuga basladik...benim canim sıkıldıgı icin kulakligimitakip telefonumda bir muzik actim ve cami indirip saclarimi ruzgarin kollarina sali verdim..zaten kisa olduklari icin pek toplamiyorum..hem de kivirciklar..

Yolculuk bitti Izmire vardik..orda amcamgilde kaliyoruz..iki kuzen bir de biz etti size bes deli..

Ablam 17 yasinda.ismi ayla..abim ise 18 yasinda.onun imsi ise kaan..ablamla ayni kolecdeyiz..abim ise mimarlik okuyor.
Kuzenlerden biri peri..16yasinda..ayni yasdayiz(dogrusunu soylemek gerekirse onu ablamdan daha cok seviyorum)..Peri ile ayni kolecde ayni sinifda okuyoruz..nasil olur o izmirde yasamiyormu derseniz hayir izmire sadece yazlari bir kac haftalik gelip gidiyoruz..diger kuzenim ise can-17 yasinda.o da ablamla ayni sinifda..
Neyse izmire geleli bir hafta oldu..bir hafta sonra geri donucez.
Ben ne var ne yok diye gruba girdim..gelen mesajlari okudum..her kes benim gibi tatilde..sonra ise en yakin arkadasim jaleyi aradim..1hafta sonra onun dogum gunu var..surpriz yapicam..geri donecegimden haberi yok..
Konustuk falan...tabiiki o istanbulda kaldigi icin hemen soru atesine tuttum onu...
Anlarsiniz ya hoslanma durumlari falan...
Evet biraz da size bunnan bahs edeyim...

Kaldigimiz yerde
bir cocuk var..ayni yasdayiz.paralel siniflarda okuyoruz..ismi Bora..
Gorseniz oyle yakisliki..ya da gormeyin ya..evet devam edelim...simdi aslinda ben bu cocukdan eskiden hoslanmiyordum..baska biri vardi..sonradan ayrildik..ve Bora ile konusmaya falan basladik..oyle iyi.oyle guzel bir cocukki..beni koruyup kolluyor..ve ben de git gide bu cocukdan hoslanmaya basladim..arkadas gibi takiliyoruz.

Neyse iste bu konulardan konustuk falan..sonra ben teli kapatip asagi ailemin yanina indim..

-peri,can,kaan,Ayla nerdesiniz?

kaan-burdayiz,behcedeyiz gel bura

-napiyorsunuz

Can-D/C oynuyoruz

Ayla-gelsene sen de

-birakin oyun oynamayi da havuza gidelim

Peri-aaa evet hadi gidilim havuza

Havuzda yuzduk falan
Sonra acikdik tabi..Ayla hepimize sanduvic falan hazirladi yaninda cola
Ohh...iste tatil de boyle boyle gecip getti...(yani bir hafta😀)

Jalenin dogum gunu de yarin..biz de yarin donucez..Jaleye bir sey demedim donuceyimiz barede...surpriz yapicam
Bir grup kurdum..ordaki akdaslarimizla yani ortak..

🎉 jaleye dogum gunu surprizi🎉

Ben-selam millet

Sarp-selam guzellik naber
Ben-sagol iyilik
senden?

Sarp-bizde de ayni

❤Bora❤-selam kiz

Nida-selam surprizmi yapicaz jaleye

Ben-evet arkadaslar simdi soyluyom ben yarin donucem..dogum gunu de malum yarin.benim organizasiyon yapmam mumkun diyil..o yuzden is sizde ok

Bora-tmm cnm biz hall ederiz..

Ben-oldu o zaman opdum hepinizi beni haberdar edersiniz..

Sonra kapiya taraf dondum ve..
-AAAAAAAAA

Evveeet arkadaslar bu da ilk bolum...nasil buldugunuzu merak ediyom lutfen yorumlarinizi bildirin..bu bolumde esas tanitima yer verdim..amma digerlirinde dialoqlar olucak emin ola bilirsiniz...sayfa yeni lutfen destek olalim

Ruyalar Guzeli PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin