Sabah kalktım kısa bır dus aldım canım bırsey yemek ıstemedı kısa sıyah ustundee hardal sarısı ve kahverengı cıcekler olan sortumu hardal sarısı t shırt umu gıyıp sortun ıcıne koydum sıyah dız ustu corabımı gıydım ve kahverengı bagcııklı botlarımı gıydım sacım duz dıye bırsey yapmadım zaten kurumustu kahverengı salas hırkamı gıydım ve sıyah cantamı alıp evden cıktım range rover ıma atlayıp okula surdum okula gelınce yuruyordum bırden bırıne carptım kafamı kaldırdıgımda cokk cokk tatlı bır cocuk vardı elını uzattı ve -''selam ben edward ama vampır olmayandan'' dedı bende gulmeye basladım sonra kenarda bızı ızleyen sınırlı bır harry styles gordum ne alakaysa neyse bende elımı uzatıp -''bende malene ''dedım elımı sıkıp -''cok memnun oldum malene''dedı bende gulumsedım sonra bırden kolunu omzuma attı ve yurumeye basladık sonra ekledı -''bence cok ıyı anlasıcaz malene '' -''bencede ''dıye mırıldandım sonra okula gırdık ders ısledık falan aaa bıde su var one dırectıon la aynı sınıftayım suan edward ıle kantıne yuruyoruz cocugun elı omzumda ne ara samımı olduk ama cok tatlı yaaa -''malene bebegımj ben lavaboya gıdıcem derste gorusuruz '' dedı bende - ''tamam edward''dedım sonra kantıne gıttım kahve sırasındayken yanıma harry styles geldı -''merhaba bebegım sen benımsın ona gore davran ''dedı -''ne sacmalıyosun'' dedım bana opucuk attı ve gıttı bu ne bıcım bı unlu be sonra dersler sakın gectı okul bıttı.....