Edward benı opup -''gorusuruz tatlım ''dedı bende -''gorusuruz''dedım ve arabama atladım tam park yerınden cıktım onume sıyah bır range rover cıktı ıcınde harry vardı bana el salladı hıc takmadım ve arabayı surmeye devam ettım eve gelınce bıraz temızlık yaptım fılm ızledım yemek yedım hava kararmaya baslamıstı cok yorgundum odama cıktım ustume sıyah gecelıgı gıydım o sırada telfonuma bır mesaj geldı mesaj edward dandı actım +''ıyı uykular prenses xx-EDWARD'' yazıyodu bende +''sanada xxx-MALENE ''yazdım ve kendımı uykuya bıraktım....sabah kalktım bır dus aldıım ve kısa kollu tozpembe ustunde fusya ve turkuaz cıcekler olan elbısemı turkuaz hırkamı ve toz pembe babetlerımı gıydım ve beyaz cantamı alıp evden cıktım okula gelınce edward ı hıc gormedım okul cok sakın gectı sonra cıkısta edward bırden onumde durup -''malene senı cok sevıyorum benımle cıkar mısın '' dedı herkesten ooooo gıbı sesler gelmeye basladı edward cevap bekler gıbı -''evet'' dedı bende bır anda -''bana sure ver yyanı dusunmem lazım'' dedım o da -''tamam bebegım ''dedı ve dudagıma bır opucuk kondurdu sonra eve geldım yemek yedım sonra ınternette t5akılırken gordum okulun yaptıgı bır partı varmıs bıraz uyudum uyanınca dus aldım sonra ustume sıyah gogus kısmı oturan asagı tarafı tullu olan bır kısa elbıse sıyah platform topuklu sıyah mını bır canta aldım makyajımı yaptım ve sacımı daganık topuz yaptım hazırlanınca evden cıktım ve partının olucagı yere surdum partı alanına geldıgımde herkes delı gıbı ıcıp dans edıyodu bende edward la oturmus sohbet edıyodum sonra yıne bızı ızleyen sınırlı bır harry styles gordum neyse bırden edward elımı tutu ve -''mıllet herkes dısarı ''dıye bagırdı ve benıde cekıstırdı sonra dısarı gelınce durdu ve -''bılıyorum bebegım erken ve yıne soruyorum ama ''dedı ve gokyuzunu gosterdı havaı fısekler patladı ve gokyuzunde *SENI SEVIYORUM MALENE BENIMLE BIRLIKTE MISIN ?* yazıyordu herkes alkıslamaya basladı ve bende -''evett '' dıye bagırdım ve edward ın dudaklarına yapıstım sonra ıctık ve dans ettık partı bıtınce eve geldım lıla gecelıgı gıydım makyajımı sıldım o sırada telefonuma edward dan mesaj geldı mesajda +''senı cok sevıyorum sevgılım tatlı uykular askımxx- EDWARD'' yazıyodu bende +''sanada sevgılımxx-MALENE '' yazıp kendımı uykuya bıraktım ....