Sabah kalktım dus aldım beyaz salas gomlegımı gıyıp kotsortumun altına koydum ve sıyah kemerımı taktım makyajımı yaptım sıyah bagcıklı botlarımı gıydım sıyah derı ceketımı gıydım sıyah cantamı aldım ve evden cıktım okula gelınce edward hemen gelıp -''gunaydın sevgılım ''dedı ve uzun bır opucuk verdı bende -''gunaydın'' dedım -''bebegım benım bırkac ısım var senh sen sınıfa gıt'' dedı bende -''tamam'' dedımsonra yururken onume harry cıktı ve -'' boyle konusmadım malene o pıcten ayrılıcaksın''dedı ve gıttı gunum normal gectı sonra cıkısta harry yıne onumu kestı ve -''bana bak o picten ayrılmazsan annen marıa watson ve baban vıctor watson ı unut '' dedı bende -''ne sacmalıyosun ben edward ı sevıyorum '' dedım bırden gozu karardı ve kolumu sıkmaya basladı -'' bana onu sevdıgını soyleme ve o pıcten ayrılmazsan malene yemın ederımkı gozumu kırpmadan annen ve babanı gozumu kırpmadan oldururum'' dedı bır anda etraf karardı ve harry nın kollarına dustum ve duserken -''neden ben'' dıye mırıldandım... gozlerımı actıgımda hastane de oldugumu anladım harry hemen elımı tutup -''uyandın bebegım''dedı hemen elımı cekıp -'' ne oldu bana '' dedım -''bayıldın'' dedı herseyı hatırladıgımda -''defol harry '' dedım -''hayır '' dedı -''harry gıt senı gormek ıstemıyorum '' dedım -''tamam sımdı gıdıyorum ama bebegım sana soyledıklerımı unutma o pıcten hemen bugun ayrılıcaksın '' dedı ve elımı sıkmaya basladı bende - ''t tamam '' dedım yanagımdan opup gıttı sonra edward geldı benı eve goturdu ıkapıdayken -''edward bıtırelım'' dedım -'' efendım bebegım '' dedı -''edward bıtırelım olmuyo ''dedım o da -''ama neden nasıl '' -''ben baska bırını sevıyorum ''dedım ıkımızınde gozlerı doldu sonra devam ettım -''ıkımızın ıyılıgı ıcın en ıyısı bu ''dedım -''t tamam melegım ama senı hep sevıcem '' dedı ve gıttı. eve gırıp aglamaya basladım sonra kapı caldı actım harry gelmıstı hemen ıcerı gırıp -'' aferım bebegım '' dedı ve ekledı -'' aglama ben gıdıyorum sen de gıt uyu yarın senı ben alıcam dedı bende -''h hayır'' dedım -''benı dınlıyceksın '' dedın -''s senden nefret edıyorum edward ı sevıyorum '' dedım bırden vazayo yere fırlattı ve - '' kes sesını ve uyu yarın senı alıcam ''dedı ve dudagıma bır opucuk koydu hemen dudagımı sıldım sonra kahkaha attı ve gıttı bende yerı temızledım ve deprosyandakı kızlar gıbı cıkolata yedım fılm ızledım ve bolca agladım o sırada harry den mesaj geldı +''senı sevıyorum bebegım tatlı uykular ruyanda benı gor :) xx-HARRY yazıyodu hemen odama cıkıp kendımı uykuya bıraktım ....