Capitolul 10

4 1 0
                                    

Ale POV:

Ma trezesc si imi fac rutina zilnica si ma imbrac cu :

Ma trezesc si imi fac rutina zilnica si ma imbrac cu :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

si ma machez asa :

Cobor jos si vad ca toti se uita mirati la mine si spun !

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor jos si vad ca toti se uita mirati la mine si spun !

-Sa intamplat ceva ?

-Nu , dar aseara am auzit ca plangeai si nu se vede ca

ai plans ! spune  Dean

-Mda ! mam machiat pentru a nu se putea observa ! le explic eu 

-De ce ai plans ? ma intreaba Beatrice 

Chiar atunci cand vroiam sa le spun a intrat Emilian pe usa si zic

-Neata Ale !

-Neata spun eu rece

-Aaaa eu trebuie sa plec la scoala , am intarziat ! spun eu 

-Dar mai e o ora pana incepi cursurile !

-A da? atunci am o treaba in oras trebuie sa imi iau o husa la telefon ! spun si plec rapid si intru in masina mea si plec la o cafenea .

Emilian POV :

-De ce a plecat repede cand te-a vazut? ma intreaba andrew  , vai am dat de dracu'

-Ne-am despartit ! spun eu 

-De ce ? ai inselato ? Te-a inselat ?

-E-eu a-am in-inselato ! spun balbainduma si aandrew se ridica nervos si ma apuca de gulerul camasi si ma pune la perete si spune :

-Bai , de ce iai facut asta ? spune ! de ce ? M aintreaba andrew nervos 

-Andrew lasal in pace ! Spune adrian .
-Cum sa il las in pace când el iso bate joc de Alexia !
Atunci Alexia intra pe ușă si ii vede pe andrew si pe emilian!

Alexia POV.
Merg cu masina si primesc un mesaj de la Jenifer : ,, Andrew a aflat ce sa intamplat între tine si Emilian si acum vrea sa sară la bătaie ! Vino repede acasa ! "
Întorc masina si pornesc cu viteza mare spre casa si in cateva minute ajung !
Întru pe ușa si il vad pe Emilian si pe Andrew cum ii tine mana la gât si adrian încearcă sa il tragă pe Andrew ! Merg si ma pun între ei si Andrew se da in spate!
-Andrew ia-ţi geanta pentru școala vino cu mine ! Acum !
El se mai uita odata rece la emilian si mergem la masina si pe drum ma intreaba :
-Esti bine ?
Sa zicem ! Vreau sa îmi promiti ceva !
-Spune !
-Vreau sa nu te mai legi de emilian ! Vreau sa fiti ca inainte !Poti face asta pentru mine ?
-Bine ! Spune si ma apuca de mana si in câteva minute ajungem la școala si mergem la ore !
După ore !
Ajung acasa si ma duc in bucătărie si mănânc o omleta cu bacon si după urc in camera mea si ma schimb in o pereche de colanti roși si un tricou negru cu o inimă galbenă pe el ! Ies pe hol si acolo o vad pe mihaella si ii zic :
-Miha ști cumva in ce camera este emilian ?
-Este in camera asta spune si îmi arata o camera aproape de nou ! De ce întrebi ?
-Vreau sa îmi cer scuze in numele lui Andrew pentru ce sa intamplat azi ! Pa !
-Pa !
Ajung langa usa lui si bat si aud un ,, intra " .
-Pot sa intru ?
-Sigur
Il vad in pat si ma duc mai aproape si ma asez si ii spun
-Am venit sa îmi cer scuze pentru ce s-a intamplat azi ! Ești bine ?
-Da!
-Am vorbit cu Andrew si mia promis ca de acum voi veti fi ca inainte !
-Si noi ?
-Noi nu mai exista ! De acum exista doar doi prieteni pe nume Emilian si Alexia!  Spun si plec in living si caut un film si il gasesc : Julieta.
Ma duc si îmi fac un bol plin cu floricele cu sare si ma asez pe canapea si dau play filmului !
Dupa ce se termina filmul
Mam uitat la tot filmul si la unele secvente am plâns ! Ma ridic de pe canapea si ma uit la telefon si vad ca ora este 16:22 si când am inchis telefonul coboară toti!
-De ce nu ne-ai chemat la film ?
-Am vrut sa ma uit singuara 😂😂😂!
Ma ridic si ma duc sus in camera mea si întru pe laptop si mai ascult muzica si după mă pun cu laptop-ul in pat cu el in brate si stau pe facebook!  După o ora de stat pe laptop incerc sa adorm dar nu pot si Ma ridic din pat îmi iau o geanta care sa o pun in spate si îmi bag in ea un prosop , gelul meu de dus cu aromă de capsuni , o bursieră de la nike si o pere he de pantaloni sport pana la genunchi tot de la nike. De aceeasi culoare cu bustiera !

Opusele se atrag !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum