*În vis*
Eu sunt pe strada si e noapte ma plimb pe drum singura și deodată vad o persoana cunoscută cum este lovită de o masina si cade jos la pământ si salvarea apare din senin si îl ia iar mie îmi spune ca aceea persoana va fi dusă la spitalul sf.Andrei si va fi pus in salonul 321 etajul 5 ,
Brusc ma trezesc si langa mine e fratele meu si Jenifer si eu sunt toata transpirată si ma ridic di merg in baie îmi fac un duș și ma îmbrac cu :Îmi iau geanta si ies din baie și plec si ma uit sa vad daca toti sunt acasă si sunt bine si vad ca lipseste adrian ! O nu , el e în spital , fug repede pe scări și urc in masina si ajung la spital si merg in salonul 321 etajul 5 si întru iar pe pat sta adrian cu un bandaj in jurul capului su ies din salon si ma duc on cabinetul doctorului și bat de doua ori în ușa si aud un intraa !
-Bună dimineata !
-Bună dimineata ! Cu ce va pot ajuta ?
-Vreau sa stiu mai multe despre adrian !
-In ce salon este ?
-În salonul 321 etajul 5 !
-Pacientul Adrian a avut un accident iar acum este un cum a , nu se știe când își va reveni !
-Multumesc ! La revedere !
-La revedere !
Ma duc in salonul lui adrian si stiu ca de obicei cei care sunt în comă aud ce se întâmplă in jurul lor !
-Buna !sunt Alexia . Ieri-seară am avut un vis in care cineva cunoscut mie era lovit de i masina iar azi-dimineata Mam trezit foarte transpirată si am vazut ca lipseai si am venit in graba la spital si am sperat pana in ultima clipa sa nu fi tu cel din visul meu ! Nimeni nu mai știe ca ești in spital ! Te rog date bine ! Spun si dau sa plec dar el ma apuca ușor de mana si ma întoarce si il vad ca își deschide ochii su spune !
-O sa ma fac bine ! Te rog sa Nu mai spui la nimeni ca sunt în spital !
-Bine , dar ce o sa le spun de tine ❓❔❓❔
-Spune.le ca am plecat de urgenta pana la mama timp de câteva zile !
-Bine ! O sa ma duc sa chem un doctor si vin inapoi ! Spun si pun mâna pe clanţă !
-Ale ?
-Da ?
-Multumesc ca ai venit !
Eu ii zâmbesc si ma duc si bat in usa doctorului si intru
-Buna dimineata! Adrian s-a trezit , puteti veni pana la el ?
-Sigur ! Spun si mergem in salonul lui si acolo ne asetpta adrian si doctorul ii face un control si spune :
-Observ ca e vindecat așa ca ii voi aduce o fișă de externare !
După ce ii aduce doctorul fișa aceea si el o semnează si ies afara sa il las sa se schimbe si după 5 minute a ieșit si adrianÎl iau in brate strâns si după mergem la masina mea si in timp ce mergem spre casa ma intreaba :
-Ce o sa le spunem acasă ?
-Adevarul ! Spun eu fiind atenta la drum
- Vrei sa le spunem ca am fost in spital ?
-Da ! Zic eu simplu .
-Ești sigura ? Ma intreaba-
-Da !
-Bine ! Spune el
-Te iubesc !
El se uita ciudat la mine si eu incep sa rad 😂😂😂
-Ca pe un frate fraierule
-Vaco !
-Boule !
Su așa continuam pana ajungem acasa (evident ca gluneam când spuneam Ce el e bou , fraier etc..) Am ajuns acasa si am intrat înăuntru acolo era ....
CITEȘTI
Opusele se atrag !
Roman pour AdolescentsEa este Alexia Miller o fata care este in primul an de liceu la liceul de arte . Acolo il intalneste pe el . Emilian Brown , el este in clasa a 10-ea si este unul dintre cei mai draguti tipi din liceu. Oare cei doi vor rezista sau vor ceda...