Mr.Hanson o sabah hepimizi toplantıya çağırmıştı. Son günlerde derginin gidişatı hiç iyi değildi ve bir şeyler olacağı belliydi.Gergin bir şekilde toplantı odasındaki kurabiyelerden tırtıklanmaya başladım.Tabii ki tatları berbattı.
"Arkadaşlar,farkında olduğunuz üzere okunma istatiklerimiz gitgide düşmeye ve satışlarımız durmaya başladı. Bugün sizi buraya çağırmamın sebebi de buna bir çözüm önerisi getirmenizi istemem.Herkesten istisnasız bir öneri alacağım,ve bugünden sonra harekete geçeceğiz." Ellerini ovuşturup söylediklerini sindirmemizi bekledi. Herkes rahatsız olmuş gibi duruyordu.
Sırayla odadaki tüm çalışanlar fikirlerini beyan etti.Dürüst olmak gerekirse,ucuz fikirlerdi.Sıra bana geldiğindeyse yüzüme umutla bakıyordu.
"Louis.Seni dinliyoruz."
"Derginin kapağı için yükselişte olan ve gençlerin dikkatini çeken mankenlerle anlaşma yapabiliriz," diye öneride bulundum. Mr.Hanson'ın yüzü umutla aydınlandı.
"Evet,Adamım.Beni hiç şaşırtmıyorsun.Bu işle sen ilgileneceksin."
*****
O akşam eve giderken hep kahvemi aldığım yerin yanında bir ilan dikkatimi çekti.Bir reklam afişiydi bu.Üstünde çok güzel bir erkek vardı,haddinden fazla güzeldi.Islak uzun saçları yüzüne yapışmıştı ve masum gözlerle kameraya bakıyordu.Altına soluk harflerle öylesine bırakılmış yazıyı okudum.
"Harry Styles. Another Man Fotoğraf Çekimi."
Harry Styles,dedim kendi kendime.Ne kadar asil bir isim.Eve giderken,kapıdan içeri girdiğimde ve hatta yemeğimi yaparken bile onu düşünüyordum.En sonunda dayanamadım ve bilgisayarımı kucağıma aldım. Klavyeye dokunan parmaklarımın titrediğini fark ettiğimde kendime inanamadım.
Harry Styles. Enter tuşuna basar basmaz önüme zümrüt yeşili gözler ve dolgun bukleleri olan genç bir adam geldi. O afiş siyah beyaz olduğu için gözlerinin ihtişamını fark edememiştim. Fotoğraflara göz gezdirirken sesli bir şekilde yutkundum. O, çok güzeldi.Hayır,hayır. Bunu bu şekilde anlatamazdım, gerçekten çok güzeldi.Bir tanrıyı andırıyordu.
Daha sonra çıkan başlıkları okudum. "Harry Styles- Dünyadaki Diğer Bütün Erkeklerin Modellik Kariyerini Bitirecek Güzellik."
"Gucci Bahar Koleksiyonu-Harry Styles"
"Harry Styles-Moda Dünyası Ayaklandı. Bu Güzel Genç de Neyin Nesi?"
Gördüklerim beni o kadar etkilemişti ki,ağzımın açık olduğunu birkaç dakika sonra fark etmiştim. İstekli gözlerimi bilgisayar ekranından ayırdım ve ağzımın suyunu sildim.Gerçek anlamda ağzım sulanmıştı.O kırmızı dudakları ve kıvrımlı hatları düşünürken...
Ne diyordum ben böyle? İyice saçmalamıştım. İnternette gördüğü bir ünlüyü düşleyip hayal kuran bir kızdan farksızdım. * kendime gönderme de yaparım ehe *
Yemeğimi sakince yemeye ve onu düşünmemeye çalıştım.Ama,dürüst olmalıyım ki, bu çok zordu.
*******
Ertesi gün iş yerinde tam bir kargaşa vardı. Herkes "fikirlerini" uygulamaya koymuş ve gelişme kaydetmeyi bekliyordu. Masama geçtim ve bilgisayarımı açtım. O sırada Mr.Hanson beni gördü ve hızla yanıma geldi.
"Ah,Louis. Ben de seni arıyordum.Bugün önerdiğin üzere bir modellik ajansıyla görüştüm ve beni en yeni ve genç modellerine yönlendirmelerini istedim. Onlar da bana direk Mr.Styles'ın telefon numarasını verdiler."
Ağzımdaki poğaça boğazıma kaçmıştı.Sertçe öksürdüm. Az önce ne demişti o? Doğru mu duymuştum? Mr.Styles?