Açıklama

45 15 5
                                    

"Merhaba arkadaşlar  ilk başlarda sıkılarak yazdığım ama sonradan yazdıklarımı benim de begendihim hikayeyi okuyor olucak sınız".

"MİRZAH karakteri , Daha çok küçük ken , Babasının terkedilmişligine uğrayan bir çocuğun ,Daha sonrasında  Annesinin yıllarca gecesiyle Gündüzü nü bir yapmasıyla baktığı ve büyüttüğü bir genç . Annesinin bu vefa ve fedakarlığını boşa gitmemesini isteyen ve bu hırsla. Gidilmesi çok zor bir,  özel üniversite yi  kazanır. Ve Annesinin  cok büyük bir başarının temeli olduğu nu göstermiş. Hayatı için ilk adımını atmış.Genelde zengin aile çocuklarının,  ücretli olarak okuduğu bir okulu kazanmış tı. Herşey aslında daha çok  zorlaşmıştı MİRZAH için"...

"Noktalama işaretleri biraz yanlış olabilir , çünkü insan böyle uzun hikayeler yazınca kafası normalin de çok ağırlaşıyor ve bazen hatalar olabilir o yüzden lütfen mazur görün".

"Okumanızı gönülden isterim . Ve beğendikten sonra oylamanizda bir okadarda sevindirir beni" .

"Umarım okuyunca keyif alırsınız. Ve sizi Heyecanlandıran bölümleri paylaşmaya önem vereceğim ilk girişti biraz abartılı gözükse de emin olun devamı daha okunur ve daha zevkli yazılar olucak tır ".

"Yazdıklarım bölüm bölüm olucak tır ".

MİRZAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin