odaya girdigimde bi karış açık kalmıştı şaşkınlıkla odaya bakıyorum şu an resmen ne yapacağımıda bilmiyordum.kim bu hale getirmişti gerçekten bilmi- ah bi dakıka biliyorum.resmen heryer paramparça olmuş ah bi dakıka bide oraya not bırakmış .' bidaha bana karşı bi hareket yapma KÜÇÜK HANIM ' side anladınız eminim ki . tamam anladım bi daha sana yaklaşmam merak etme.aw b şu an benim ne tepki verdiğimi anlamaya çalışıyor , ne zannettiniz şu an beni camdan gilice izliyo ' zannediyo . gerçekten hiç umursamamış gibi yapmayacağım.odada biraz daha gözümü gezdirdikten sonra çığlık atmaya başladım nedeninide bilmiyorum sadece bi oda nede olsa.ben deli gibi çığlık atarken o bana tuhaf tuaf bakıyordu.sonra görmesin diye camları kapattım.
tek istediğim sakinleşmekti.şu an beni rahatlatacak tek şey müzik dinlemek ,odayı hallederim.ben genellıkle yabancı müzik dinlemem.
şu an telefonumdan barış manço açtım.evet tuhaf tuhaf şeyler söylemeyin her ingiliz bir türk müziğine aşık olur
barış mançodan gülpembe açtım bu müzik bana istanbul a tatile gittiğim günü hatırlatıyor. orada aşık olmştum . ilk defa . sevgili olmuştuk sırf onun yanında kalmak için buraya gelmek istemedim . aslında o zaman 14 yaşındaydım.
bu anıları hatırlamak istemiyorum,bu konuyu boşverelim .
çünkü gözümdeki yaşları farkettim ben ağlıyordum evet ağlıyordum.çünkü birisinin beni ağlarkan görmesi. bi domuzun uçması gibi bi şey .
gözlerimi açtığımda yine onu görmüştüm .bir çift ela gözle karşılaşmıştım.
bana tuhaf tuhaf bakıyordu . ben bişey anlamadan dudaklarıma yapıştı.ben donup kalmıştım kendime geldiğimde onu göğsünden ittirip tokat atım . o ise pis pis sırıtıyordu.sonradan kendisine gelip konuşmaya başladı
- ıhmm şey bu arada müzik güzelmiş. dedi bense sinirliydim.
- ne işin var senin burada defol git. diye karşı çıktım ne yapcaktım dudakların yumuşacık mı dicektim ah siktir edin
-neden ağlıyorsun.dedi bense tuhaf bi şekilde sırıttım o ise bana tuhaf tuhaf bakiyordu
- neden gülüyorsun .dedı.
-saçma geldi ilk önce gel kafama sıç ondan sonra umursuyormuş numarası yap bu gerçekten iyi numaraydı bay malık eğer 10 saniye içinde buradan gitmezsen polisi arayıp hem bana vurduğunu hemde taciz etmeye çalıştığını söyleyeceğim 1..2..3.-.
sözümü kesti.
-seni bi yerden tanıyorum. bense umursamadan devam ettim
-4..5..6..- . ah hadi ama birisi buna sözümü kesmemesini öğretmesini gerekiyo
- gerçekten- hah bu sefer onun sözünü kesen benim telefonum oldu . aklıma bi numara geldi evet uygulayacağım. arayan mılly di
-efendim bitanem.dedim
-hey neler oluyo .oda anlamamış şekılde cevap verdi.
bu arada zayn tuhaf tuhaf bakıyordu bay ukala
-bende seni seviyorum
-sanırım bişeyler dönüyor ! benden habersiz
-evet evet aynen öyle neyse bitanem 1 saat sonra sana meesaj atacağım yere gel müthiş bi yer
- erkek meselesi.kesin şu an yanında ir erkek var
-aynen öyle nereden bildin
-hey buluşunca konuşuruz stefan
-hey bari daha düzgün konuşşsaydın
-bana karşı çıkamazsın bay ukala neyse bu gece burada kalacaksın söz istemiyotum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
through the darkness
Fiksi Penggemaren büyük aşklar nefretle başlar. amy'nin utanç verici hayatından sonrada olanlar bu işte güvenebileceği arkadaşlar olacak artık. eskilerde olanları unutması gerek. utanmak yok !