Selena

55 3 0
                                    

Jag vaknar upp och möts av Justins ansikte, jag blir varm av att känna honom krama om mig. Leendes ligger jag där och tittar på hans ansikte medan hans sover, hans hand flyttar sig långsamt upp på mitt bröst och han öppnar ena ögat med världens största men trötta leende.

"Godmorgon baby",'hör jag honom sägs med sin morgonröst. Han närmar sig mig och ger mig en kort kyss, jag försöker ta mig upp ur hans famn men han drar mig ner och kramar om mig hårdare.

Justins händer flyttar sig ner mot mina lår och upp till mina röda string, där håller han kvar sina händer men leker med sidorna.

Han lägger sig över mig och kysser mig, snabbt övergår det till hångel. Försiktigt biter han min underläpp.

"Godmorgon", mumlar jag mot hans läppar.

Jag puttar bort honom och sätter mig upp, snabbt tar jag på mig min morgonrock och ställer mig upp. Justin ligger kvar i sängen och studerar mina rörelser.

Jag ställer mig bredvid garderoben och tar ut pyjamas shorts med tröjan. Jag vänder mig om och ser Justin titta på mig leendes, snabbt börjar jag rodna.

"Justiin, titta åt andra hållet", rodnar jag.

"Varför? Jag ska inte titta?", ler han och tar upp tidningen som var bredvid sängen. "Jag läser tidningen".

"Babe.."

"Ja?"

"Du håller tidningen upp och ner..", skrattar jag.

"Åh..", flinar han och fixar till tidningen.

AskWhere stories live. Discover now