Prolog

25 1 5
                                    


Han stod där en kall vinterdag i december bakom betongväggen. Han stod med ryggen mot henne när hon kom. Han hade svart skinnjacka som prydde hans armar. Snett breddade ben som pryddes av ljusblåa jeans. Det blonda håret slickat bakom öronen. Pall mall cigarett som var hans favoriter. Men skit i det du,han var inte där för uppmärksamheten. Han var där för sexet ni hade och hon var där för pengarna. Hon lilla blyga tjejen som sitter längst bak i klassrummet,som alltid har den mörka luggen framför ögonen. Hon var liten och tanig och han var stor och muskulös. Bruna strimmor av hår var fortfarande blött. Duschat femton gånger samma dag,hon kände sig smutsig som gjorde detta men det var enda utvägen. Hon gillade inte slagen,spottet i ansiktet som alltid var intorkat i luggen när hon gick hem med tårar rinnandes ned för hennes bleka och röda kinder.Men hon tog emot det,som att det var vardagsmat. Som att hon gillade det. Hennes ögon varje gång hon träffade männen för första gången,lyste av skräck. Hon hatade sig själv för att hon gjorde detta. Killen som hon pratade med några gånger över internet verkade som alla andra män hon någonsin hade träffat,ute efter sex. Han var lång,ett huvud längre än henne,blont hår som låg slickat bakåt och en typisk street stil med skinnjackan öppen och under en T-shirt även fast det var femton minus ute så var hanen typ som skulle visa tröjan. Ljusa jeans med stora rippade hål i knäna. Buskiga och mörka ögonbryn,inte noppade på ett tag.
Hon var tanig och liten,försökte dämpa ångesten med sex,liten och osäker. Vem hade trott att tjejen som aldrig sa någon levde ett dubbelliv?

PersonligWhere stories live. Discover now