Bu kitapta hiçbir dinle ciddi anlamda dalga geçmiyorum. Umarım anlayışlı olursunuz amacımız eğlenmek.
Dalyan çocuk üzerindeki sarı ceketle birlikte halay kaptanı olduğunu belli edercesine yürüyordu. Dudakları yukarı kıvrıldı ve kaldırımda onu izleyen gözleri umursamıyormuş gibi yaptı. Evet, Mahmut'un yaptığı yazı tura sayesinde Dylan halay kaptanı olmuş ve adımlarının asla şaşmayacağına dair yemin etmişti. Yüzlerini kara çıkarmayacaktı, bu çok kesindi.
Penguen dansından hoşlanmıyordu, bu yüzden karşı sınıfla aralarında bir çatışma varken çok beğendiği hocasını küçük düşürecek değildi.
Zaten onlar hep birbirine dayıyor diye düşündü. Penguen sınıfına katıldıktan bir hafta sonra hamile kalmama ihtimaliniz Seda Sayan'ın bekar kalması gibiydi.Dalyan çocuk ağzındaki sakızı tükürdükten sonra bağcılardaki Kiliseye girdi. Uzun zamandır buraya gelmemişti, öğretmeninin yakışıklılığı yüzünden öleceğini düşünmeye başlamıştı bu yüzden kendini çoktan töreni için hazırlıyordu.
Bu bir bahis gibiydi Dylan gerekirse halay prensini kapardı.''Tanrım nerden sevdim, nerden düştüm bu belaya.'' Ritmik ses kulaklarını doldurduğunda ufak bir küfür savurdu. Hayır burada olmaz, burada günaha giremem. Daha kilise kapısındayken kaderi çoktan çizilmeye başlamıştı.
Mahmut dizlerinin üzerine çökmüş Tanrı'dan yardım istiyormuş gibi gözüküyordu. Hiçbir zaman onu bu şekilde görmemişti, aslında daha önce kimse görmemişti.
Mahmut arkasındaki ayak seslerini fark ettiğinde artık birisi tarafından dinlenmeden hain bile yapamıyoruz diye sövdü.
''Demek sen halaycı çocuk.'' Mahmut'un dudakları yan tarafa kıvrılırken üzerindeki mor takım elbiseyi düzeltti. Sanki günden güne saçları dökülüyor Johnny Sins'e benzemeye başlıyordu. Dalyan çocuk favori aktörüm diye düşünmeden edemedi. Kesinlikle o adam oscarı hak ediyordu. Seni sikeyim akademi ödülleri deyip daha sonra bu konu üzerinde tartışmayı aklında bir kenara yazdı. Önemli olan tek bir şey vardı haşin ve hınzır Mahmut hocası ile bugün yaşayacağı şeyleri daha şimdiden seziyordu.
Diğer bölüm azacaqsınız xde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher // MAHMUT TUNCER (daddykink!)
HumorSadece, sabahları öğrencilerine halay dersi veren geceleriyse yatak dersinde bir numara olan herifin tekiydi ama ona aşık olmuştum. (Dylan O'Brien & Mahmut Tuncer)