UZUN YOLCULUĞUN BİLETİNİ ALMIŞTIM

28 0 0
                                    

Okul kapandı nasıl görüşürüz buluşuruz diye düşünürken kendimizi neredeyse her gün beraber buluyorduk.Hani insan tutuklu kalır ya aynı öyleydim işte mesela sürekli sesini duymak isterdim.Sesi öyle bir geliyordu ki bana sanki içime huzur doluyordu.Koyu bir Trabzonspor taraftarıyım bu arada ve bir gün maç izlerken aradı beni inanır mısınız en az 2 saat konuştuk telefonda ve ben ilkkez birisi için maçı izlememiştim.Spikerin bağırma sesleri geldikçe ben dahada heyecan yapıyordum ama izleyemiyordum işte kapatmak gelmiyordu içimden.Günler normal bir şekilde ilerliyordu ve ilişkimizi artık annesi biliyordu tabi benim annemde biliyor gizli saklı iş yapmayı sevmem ben neysem oyumdur. Aşırı kıskançlık seviyesi olan bir ilişki haline dönmeye başlamıştık artık çevremdeki tüm kız arkadaşlarımı yok saymıştım onun için tabi o da erkek arkadaşlarını.Kısa sürer gözüyle baktığım ilişkimde 3 ayı geride bırakmıştık ve hala çok güzel şekilde gidiyordu.Artık babasının bilmesi gerektiğini söylemiştim nasıl söyler nasıl eder bilmiyordum ama başkasından duysa eminim daha kötü olurdu.Bir gece kağıt yazıp asmış yatak odasının kapısına ve ilişkisi olduğunu o şekilde söylemiş babasına ilişkimizde bir şey değişmemişti sadece daha rahattık annesiyle ayaküstü olsa da tanışmıştık bu güzel bir şeydi.

11.Sınıfa başlamıştık şans eseri artık sınıflarımız çok ters yerlerdeydi hatta farklı bloklardaydı. Çoğu zaman derslere geç girerdik hatta yetişemezdik.Ümit adında bir matematik öğretmenim vardı hiç unutmam ilk derse geldiği gün çok fazla ters düşeriz diye düşünmüştüm.

Matematik dersi saatlerinde sevgilimin atölye dersi oluyor ve molalar denk gelmiyordu bende dersin ortasında sevgilimin molasına denk gelen saatte her hafta izin almaya başlamıştım lavabo izni olarak çıkıyordum ve dersin son 20 dakikası sınıfa gelmiyordum ve o adam bir gün olsun bana gitme demedi anlamıştı herhalde olanları hatta bir gün sevgilim okulda yoktu izin almayacaktım bende her hafta saat 10 da izin alıyordum artık hoca benimsemiş.Bir gün izin almadım hoca saate baktı 10.05'di bana dönüp"Sefa çıkabilirsin saatin geldi" dedi tüm sınıf gülüyordu ve ben o gün ön yargılardan kurtulmaya başlamıştım bazen öyle insanlar oluyor ki sadece erkek görünüyor bazıları ise adam oluyor.Atölye dersleri çok önemli oluyor meslek liselerinde okuyanlar bilir ben atölye derslerine bile geç girdiğim oluyordu kimse bir şey demiyordu çünkü kişilik olarak orada ki öğrencilerin çoğundan farklı olduğumu söylemişti öğretmenlerimden birisi herhalde ondan olsa gerek güven aşılardım öğretmenlere birde sigara kullanmıyordum bunun içinde artı vardı hanemde.Güven dedim de aslında yazıldığı kadar kolay ve kısa değil bu kelime bana göre güven ayrı bir kişi herkes veremez bunu verse de sürdüremez.Şuan o kadar eminim ki güven duygusu olan ilişki neredeyse kalmamış güvenemez olduk insanlara bu bizim suçumuz mu? Hayır değil ama cefasını biz çekiyoruz ne zaman güvendiysek birine tam ortadan kırdılar güvenimizi bu sadece sevgili olarak değil arkadaş olarakta kıranlar oldu.Güven bir kere kırıldı mı patlamış lastiğe benzetirim ben yama yaparsın ama başka zaman başka yerden tekrar patlar yine yama yine yama en sonunda yama yapacak yer kalmayınca değiştiririz ya güvende öyle işte tekrar güvenmeye çalışırsın ama bir yerde eksik kalır eskisi gibi olmaz hiç en sonunda da güvenini kıran kişi olmaz hayatında.Bu arada 11.sınıfın başında sınıfımıza bir kız gelmişti ve 2 kız olmuştu sınıfta. Atölye derslerim iyi olduğu için hocalar genelde anlat yardımcı ol derlerdi bizde insanca yardımcı olmaya çalışıyorduk üstelik sevgilimden gizli çünkü böyle bir şeyi kabul etmesi imkansızdı.Ne oldu yine iyi niyetimizi boşa çıkardılar okula geleli daha 1 hafta olmuş beni sevgilimden ayırmak için uğraştığını kendi diliyle söylemişti.Diğer kız ise 10.sınıftan beri aynı sınıfta olduğum biriydi hatta en yakın arkadaşıma ayarlamaya çalışmıştık seviyordu çünkü kızı değer miydi ? bunu sonraki bölümlerde anlayacaksınız.

KARANLIK HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin