PUSA?!

417 20 2
                                    

LUCY

,,Neboj se." Řekne a zvedne mi hlavu. Zadívám se mu do jeho očí. Začnu se v nich strácet. Jason se začne přibližovat, chvíli se zastaví a váhá, ale nakonec to jsem já, která spojí naše rty v jedno. Sakra! Skoro ho neznám a už ho tu líbám!  Líbáme se asi 2 minuty, dokud se neodtrhnu.

,,Já promiň, já...."nedořeknu to, protože se mi znova přilepí na rty.

,,Neomlouvej se."já se usměju a líbáme se dál.

,,Jasone!"někdo  zakřičí z chodby. My se od sebe odtrhneme. ,,Jasone jděte už spát."řekne nám Pattie. My jen přikývneme. 

,,Jdu do koupelny jo."jen přikývnu. Když zaleze do koupelny, tak se jen tak koukám po pokoji. Potom vstanu z postele, jenom s dlouhým tričkem po stehna. Jdu k jedné poličce kde jsou fotky nějakých kluků. Poznám tam Jasona, ale nevim kdo jsou ti ostatní. Jdu zpátky na postel. Sednu si a v tu chvíli vyjde Jason jenom v ručníku. Bože to tělo! Hned odvrátím pohled. Slyším jeho zasmátí. 

,,Héj!"křiknu, a on se rozesměje ještě víc.

,,Půjdeme teda spát?"optá se mě a já se na něj otočím, už ale nemá ručník ale boxerky. Na sucho polknu. Jen přikývnu. Lehnu si a po chvíli i Jason. Koukáme si z očí do očí. 

,,Zahrajeme si nemrkanou!"vyhlásím a on se zasměje.

,,Tak fajn, ale věř, že vyhraju."pche, si jen myslí.

,,Teď!"prohlásím začátek hry. Hra začne, jenže já začnu hned mrkat, protože Jason je fakt dobrej.

,,Já ti to říkal."řekne a já se začnu smát. Dotkne se mojí ruky, musím se zakousnout do rtu.

JASON  

Dotknul jsem se její ruky a ona stuhla, zakousla se do rtu. To je to co na holkách mám rád, když se koušou do rtu. Sakra, její rty! Musím je znovu cítit. Pomalu jsem se k ní přiblížil, kouknul jsem se do jejích očí. Potom jsem se přiblížil aby naše rty byly spojené. Udělal jsem první pohyb, který ona zopakovala. Přetočil jsem si jí pod sebe. Líbali jsme se tak dlouho dokud nám nedošel dech. 

,,Jasone já...."řekne když mi zatlačí do hrudi.

,,Jo promiň."opatrně z ní slezu. 

,,No o to mi nešlo, ale ty vážně rád běháš?"optá se mě a já přikývnu. ,,A proč?"ptá se mě.

,,No, kvůli tomu protože to pročistí hlavu a celkově zlepší fyzičku."Řeknu a ona přikývne

,,Uhm, no tvůj taťka vážně umí povídat vtipy."řekne a já se musím zasmát. ,,No co."taky se zasměje. 

,,Já jsem si myslel, že mě budeš nenávidět, ale ono no."popravdě jsem se toho bál, protože co kdyby jí někdy ruplo v bedně a bum.... Co by jste jako dělali? Já to totiž nevím. 

,,Hele, já jsem původně myslela, že tě budu nenávidět taky, dokud jsem tě neviděla."Řekne a pak se nadechne že něco řekne. ,,Kdyby to zjistil můj táta že jsme se poprvé viděli v parku, když ty sis šel zaběhat a já se šla projet na skatu, víš co by z toho dělal za haló?"Optá se mě.

,,Ne nevim."Řeknu a ona se začne smát.

,,Takže, sebral by mi i mobil, počítač - teda to už vlastně udělal, abych si o vás jakože nic nezjistila no. Prostě všechnu elektroniku. Potom by mi dal zákaz ven a všude by mě hlídal, sebral by mi skate, a to bych nepřežila."Řekne se smíchem. Něco prasklo a ona nadskočila, musel jsem se zasmát. ,,Nesměj se mi!"Řekne a bouchne mě do hrudě. 

,,Pevná co?"Optám se se smíchem. 

,,Ha ha ha."Řekne ironicky a hraje uraženou. Vím co na ní možná zabere.

,,Dobrou, jdu do pokoje pro hosty."Řeknu a když sahám po klice, tak něco řekne.

,,Nechoď."Spíš to teda zamrmlá ale co.

,,Fakt?"Optám se a ona přikývne. Tak jdu k ní a lehnu si. Lehne si a otočí se ke mně zády. Já se k ní přišoupnu a přehodim si ruku přes její pas. Ještě jsem si jí nepatrně přitáhl k sobě, aby jsme na sobě byli nalepení.

LUCY

Ráno se probudim na někom hrozně nalepená, ale co mě překvapí víc, že cejtim něco tvrdého na zadku. Né, to je Jason, jako vim, že si mě ještě v noci přitáhl k sobě ale, že se mu postaví. Ze mě ještě k tomu!!!! Lidi, ze mě!!! Otočím se a vidím tam spát Jasona, je hrozně roztomilej. Usměju se a zapozoruju se na jeho tvář.

,,Ty mě sleduješ?"Optá se mě jeho chráplákem. Sakra, on nespal.....Rychle musim něco vymyslet, protože to bude trapas.

,,Já no.... Já totiž....."Řeknu a on se na mě koukne těma jeho očima. Vážení, nikdy jsem na lásku na první pohled nevěřila, ale očividně existuje.......

,,Nevadí mi to neboj, a už se vůbec nestyď. Spal jsem ale tohle mě vždy probudí."Řekne s úsměvem. Ale já se nestydim nejen kvůli tomuhle, ale kvůli tomu, že se ti postavil!

,,Fajn, tak jen mě prostě zaujala tvoje tvář."Řeknu mu s úsměvem

,,Jo, hele ty se mě bojíš nebo....Jako proč stuhneš ve chvíli, kdy se tě dotknu?"Optal se mě. No ani já sama to nevim chlapče, takže nic.

,,Já to sama nevim, ale taky nechápu jednu věc...."Řeknu a on čeká na to až se vymáčknu, místo toho sklopim pohled dolů a jemu to hned asi dojde.

,,Ty jsi trdlo, snad ses vyspala."Řekne a já se začnu smát, protože je to hrozně vtipný, když se klukovi postaví.

,,Jo vyspala jsem se báječně, ale ráno holt, jsem se musela vzbudit, protože mě něco tlačilo."Řeknu mu a zasměju se, on jen zabručí a hraje uraženýho. ,,Jdu do koupelny."Řeknu a vydám se do koupelny, snad tam nebude mít krev........

,,Co to sakra je!?"Vykřikne Jason, takže tam je, rychle se obléknu a  vyjdu z pokoje a tam je fakt červenej flek.

,,Uhm, nooo, Jasone, myslim že ti to dojde, protože asi úplně blbej nebudeš."Řeknu a chci vyjít z pokoje, ale je zamčeno, a neni tam klíč. Otočím se na Jasona a ten se ušklíbne.... Kruci, kruci kruci.

,,Řekni mi to a nestyď se."nasucho polknu.

,,No, já totiž..... No, Uhm."Sakra já to neřeknu.

,,Nestyď se."Přijde ke mně.

,,Fajn, dostala jsem to."Řekla jsem mu to.

,,Tak jo, super."Řekne a otočí se, jde ke skříni, kde si vytáhne tepláky a triko. Stojím tam opřená o dveře a najednou někdo zaklepe, já se leknu a vyjeknu, odskočím ke dveřím.

,,Jasone! Lucy! Jste vzhůru?" Optá se Pattie.. Hih......

*******************

1000 slov, přesně! Snad se vám část líbila. U téhle story nebudu vydávat tak často a je to proto, že mě víc baví story - Messagges. Snad chápete, ale ono tuhle story moc lidí nečte no......................... Ale to nevadí, hlavní je to, že když píšu tak se uvolním no. Takže mi vážně nejde o to abych měla sledovanost jako Selena Gomez na IG! Takže je mi to u zadní části těla.

LOWUJU VÁS....VAŠE MARŤA!!!!

26/2 2o17

Dcera Mafiána |JBFF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat