Great Escape

302 14 11
                                    

LUCY

Vyndavám tašku a začnu do ní házet vše potřebné, sprcháč, ručníky, hřeben, šminky, spodní prádlo, klíče, oblečení, no prostě takové ty pro mě důležité věci, takže i fén a taak. Něco mi musí chybět, pípne mi zpráva od Jasona, a jasně, nabíječky, laptop, super.

Jasíínek : Lucy? Stojím před vašim domem, tak rychle pojď.

Já : Jasi, už si jen dobalím nabíječky a laptop.

Odešlu mu zprávu, která se odeslala ve tři ráno. Dám si do tašky nabíječky a laptop. Tašku zapnu a vemu do ruky, kabelku popadnu taky a vyrážím. Jdu co nejvíc potichu, jak jen můžu. Jdu kolem gauče, ale můj otec leží na gauči a spí. Vemu deku a přřikreju ho, ještě přrd něj na stůl položím dopis a jdu, do tašky si ještě naházím nějaké ty boty. Obuju se a otevírám dveře, které po mém odchodu zavírám. Jason stojí opřený o auto, ale jakmile mě uvidí jde ke kufru a otevře. Přiběhnu k němu a hned ho políbím, dlouze, hodně dlouze.

Usměju se do polibku a Jass taky, jeho ruka sjela na můj zadek. Tu jsem ale dala zpátky na moje záda.

,,Dneska se needáš jo?" optá se se smíchem. Začnu se smát taky.

,,A ty bys jako chtěl?" optám se celkem svůdně.

,,No, nenamítal bych nic," řekne.

,,Jo hochu, ale musíme jet," řeknu a jdu si sednout.

,,arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh," musela jsem se zasmát, když tohle Jason udělal. Je vážně vtipné, že se furt chová jako malé dítě, ale zase je dospělý. Tělo má teda boží, o tom žádná.

*************************************************

,,Kimyy, vstávej," cítím jak semnou Jason třese. ,,Dobré ráno šípková růženko," pozdraví mě, vážně mile. Spala jsem snad sto let? Ne, tak jaká šípková růženko?

,,Dobré, můj princi na stříbrném porsche," řeknu a hned se musím začít smát, toto se mi, ale povedlo... :D

,,Nojooo, né každej má tak dokonalého koně jako já," řekne egoisticky

,,Egoisto!" řeknu ve stálém návalu smíchu.

,,Přestaň, nebo nedostaneš tvoje oblíbené kapučíno," řekne "uraženě"

,,Nemusíš se hned urážet," řeknu otráveně.

,,A ty se nauč brát srandu," řekne zase otráveně on.

,,Pitomče, a dej mi to kapučíno, nebo tě budu ignorovat," pohrozím mu, ale on mi to kapučíno nedal. Twllll, I wanna Capuchinooo!!!!

,,Kimmyyyy???" hahaaa, chlapečku, dokud mi nedáš to kapučíno, tak s tebou nepromluvím.

JASON

To nevydrží, nevydrží mě ignorovat.

,,Kimyyyyyy notáááák," řeknu zoufale, protože to zkouším asi deset minut vkuse., ,,Kim doprdele!" vykřiknu, to se lekne a nadskočí. Koukne se na mě a propaluje mě pohledem. ,,Kim, já ti to kapučíno dám až na další benzíně, ale tak semnou aspoň mluv!" zase vykřiknu, Kim se začne jen smát, ale nic neřekne. Guys, tak help me jakoooooooo!!!!!

No tak se snažím najít další benzínku, hovno, nikde nic! Doprdele!!!!!!!!!!!!! Zapnu navigaci.

,,Co si přejete?" řekla navigace

,,Nejbližší benzínu,"řeknu navigaci.

,,Okolí? Město?" zase navigace

,,Okolí," odpovím a navigace začne mluvit kudy mám jet. Jel jsem tak ale když jsme přijeli k benzíně, došlo mi, že mě teď táta může najít, kurwa.

,, Tady máš to kapučíno, už bude studeny, jdu ti rychle koupit nový," dořeknu a letím k benzíně pro nové kapučíno a jídlo. Rychle jsem nakoupil a hned letěl zpátky do auta. Ökamžitě jsem nasedl, připoutal jsem se, koukl do zpětného zrcádka a viděl auto táty. Doprdeleeeee! Zrychlil jsem a jel jsem fakt hrozně rychle.

,,Jasone zpomal! Je mi zle," řekne Kim, to mi ještě chybělo.

,,Zlato, vydrž to!" Koukl jsem se na ní.

,,Pozoooor!" křikne Kim tak......................................................................................................

***************************************

Jo, tady to ukončím. Nemáte zaš. Milášci! Muheheheheheeeeeheeheeeeeeháááááááááááá. Nejsem zlá, jen to dělám pro vaše dobroo, ne pro moje. Takžé snad se vám tahle kraťoučká část líbila a nejste na mě naštavní že, jsem to ukončila tady. XD

Jinak jsou tu otázky, na které bych ráda znala odpověd, a ti co jste nikdy komentář nenapsali a nebo jste koment napsali (to je jedno) a přemohli jste se psát komenty k tomuhle, pro mě obrovského šitu XD psali jak je to úžasné. Jak jsem psala, ráda bych znala odpověd na všechny otázky, já vám ještě do komentů napíšu všechny otázky ať to nemusíte furt stahovat a tak.

1. Opravdu se vám tenhle příběh líbí?

2. Jak dlouhý tento příběh byste chtěli?

3. Jaké pocity máte pokaždé, když aktualizuji tuhle knihu? Reakce atd.

4.A jaké jste měli pocity, při čtení téhle části?

5. Kdyby byl WATTY'S 2017, měla bych se připojit s tímto příběhem?

Tak se mějte a mějte hezké prázdniny! <3 Marťá

Dcera Mafiána |JBFF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat