Nový byt?! 1/2

359 14 4
                                    

LUCY

No, prostě jak jsem odskočila tim leknutim, tak se Jason začal hrozně smát. Ohromně vtipné..... Koukla jsem se na něj pohledem alá: Ještě se mi budeš smát, tak nedopadneš dobře.

No a on se začal smát ještě víc. Jen počkej McCanne... Rychle na sebe hodil tepláky. Aspoň to triko si mohl vzít. Né, že by neměl hezké tělo, to ne, spíš naopak, ale já se tu mám roztéct? Jako fakt? Protože jestli si ten, neobleče triko, tak bude ze země utírat mě, protože se tu rozteču....

,,Jasone, obleč si triko!"Křikne po něm Pattie. Jason se uchechtne a jde si vzít triko. Když se oblékne, tak přejde k Pattie a líbne jí na líčko. Dlouho jsem neviděla takový vztah mezi synem a matkou.... Neuvěřitelné. ,,Pojďte, je hotová snídaně."Řekne Pattie a mile se usměje. Jdeme dolů, když mi Pattie poklepe na rameno

Otočím se a usměju se na ní

. ,,Co potřebuješ?"Optám se mile, Jason je už v kuchyni, typickej chlápek nu.....

,,Asi ještě nemáš šaty co?"Optá se mě.

,,Ne, to nemám."Uchechtnu se, sakra jak můžu mít šaty, když mě fotr nikam nepustil?

,,Tak já ti ukážu šaty, který jsem měla já a když se ti budou líbit, tak si je vezmeš jo?"Řekne a optá se mě, jen přikývnu.

,,Děkuju."Řeknu jí a sejdu po schodech, když zabočim do rohu, tak mě chytne něčí ruka, otočí si mě k sobě a já narazim do pevné hrudě...... Jason? Opatrně zvedám hlavu a....Jo, je to Jason. ,,Potřebuješ něco?"Optám se mile. On se jen usměje

,,Jo, a víš co to je?"Optá se mě. Jen zavrtim hlavou........ ,,Tebe."Zašeptá mi u rtů, stuhnu, lidi ale teď to vim jistě, jsem do něj zamilovaná.....Ale on to asi tak necítí.

,,Děti, to si nechejte na večer do postele."Řekne Pattie.

,,Pattie, ale já spím dneska doma ne?"Optám se.

,,Kdepak, tobě to táta neřekl?"Optá se mě, je záporně zakroutím hlavou. ,,Dneska se stěhujete do vašeho bytu."Řekne nám to, překvapeně zamrkám. ,,Vím, že to pro tebe bude težké, ale musíš to zvádnout."Řekne Pattie a Jason mi dá jednu ruku na bok a druhou na zadek, tu hned ale odstrčim. Usměje se a vede mě do kuchyně.....

,,Tady máš talíř a vem si co chceš"Řekne a sedne si na proti mně.

-----------------

Pattie mi teď ukazuje ty šaty, a lidi jsou fakt boží!

,,Jsou nádherné, ty si vezmu."Řeknu rozhodnutě...

,,Tak dobře."Řekne a usměje se na mě.

,,Lucy, pojeď už!"Křikne unuděně Jason, za dveřma, vyjdu ze dveří a zamnou Pattie, Jasonovi d pohlavek.

,,Za co?"Zeptá se Pattie

,,Za tu tvojí netrpělivost!"Řekne a Jason se zasměje, okej.

,,Čekám až se rozhodneš hejbnout Jasi."Řeknu a koukám na něj pohled: Koukej se hnout, nebo si pro tebe osobně dojdu. Odstrčil se od zdi a rozešel se ke mně.

,,Pojď, ty trdlo."Řekne a táhne mě dolu po schodech.......

,,Jasone sakra čekej, nebo slítnu."Řeknu se smíchem. On se zastaví a já letim dopředu, narazim do Jasonovo pevné hrudi... Zvednu se a usměju se na něj.

,,Stejně jsi slítla zlatíčko."Řekne. On mi řekl zlatíčko? Vážně? Usměju se na něj a jdeme k jeho autu.... Lidi! On má stříbrný ferrari? Si ze mě střilí ne?

************
Dnes taková kratší. Snad neva. Tak i tak mě milujete že jo?😜

Noooo... Nebudu to natahovat... Mám vás moc ráda! Miluju vás! ♥♥

11/3 2o17

Dcera Mafiána |JBFF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat