Bir kasabanın birinde sadece tek insan yaşarmış . Kendi başına yaşadığı için cahilmiş. Kasabaya turist gelmiş . İstanbul a nasıl gidilir demiş. Fakat anlamamıştı sorusu cevapsız kalmıştı.cevabını alamayan turist , çok kızdı. Sonra kasabadan ayrıldı .
Polislerin sesi geldi. Ethem bu sesi anlayamamıştı . Çünkü kasabada hiç polis siren sesi gelmezdi . Polisler hemen
Ethem e sordular .Bu kasabada bir tek insan sizmisiniz .Ethem evet benim ama bugün turist bir adam geldi.Bunu duyan polisler hemen turistin yüzü nasıldı .Ethem anlatmaya başladı sarı saçlı,uzun boylu ve gözleri yeşil olan birisiydi . Polisler evet bizim aradığımız adamı tarif ettiniz. Peki hangi yöne gitti? Fazla hatırlayamıyorum ama kasabanın çıkışına doğru gitti.Polisler hemen kasabanın çıkışına doğru arabayla ilerlediler .Ethem çok şaşkındı hâlâ .
Yoksa turist adam kaçakmıydı diğe içinden geçirdi . İstanbul a o yüzden gidiyordu .Bu sorular beynin içinde dolanıyordu.Ama bunları düşünmek istemedi .Ve hızlı adımlarla ilerledi.Ve yatağına uzandı uyumak istedi ama uyuyamadı. İçi rahat değildi, çünkü can güvenliği yoktu.
Acaba devamında neler olacaktı?? 2.bölümünde her şey açığa
mı çıkacak tı??? Hepsi diğer bölümler de..
Okuduğunuz için şimdiden çok teşekkür ediyorum 😍😘...