Incerc sa ma retrag dar ma tine prea strans. Il musc puternic de buza de jos iar el maraie si imi da drumu.
-Sa te ia dracu! Urlu si ies din clasa nepasandu-mi daca mai tarziu voi avea probleme cu profesorul din cauza iesirii mele.
Ma duc in baia fetelor si ma spal pe fata cu apa ca gheata de rece. Ce dracu e cu el?! Chiar crede ca ma poate umili in fata clasei? Hah, porstul! Pana cand clopotelu suna de pauza imi gasesc veacul in baie plimbandu-ma din colt in colt. Imi simt telefonul vibrand in buzunar si il scot ,pe ecran aparand numele Oliviei.
'Alex ,unde esti? Esti bine?'
'Sunt la baie. Da, de ce nu as fi?' Spun incercand sa par indifernta, desi nici macar eu nu stiu daca sunt. Chiar m-a enervat gestul lui, dar nu pot spune ca m-a afectat in alt fel inafara de a-mi provoca sila.
'Vii la cantina? Noi mergem sa mancam.'
'Da. Ne vedem acolo.' Spun si inchid.
Mai iau cateva guri de aer si ies din baie indreptandu-ma spre cantina. Cand intru mai multe priviri sunt atintite pe mine si pot citi pe fetele lor ca motivul pentru care ma privesc este despre ce s-a intamplat cu cateva minute in urma. Da' repede mai circula vestiile aici!
Ma asez la masa prietenilor mei nevrand sa ma mai uit in jurul eu riscand sa il vad pe el. Simt ca voi varsa daca il voi vedea acum in fata ochiilor mei.
-Esti bine? Ma intreaba Zoe oferindu-mi un zambet cald si trist.
-De ce tot continuati sa ma intrebati asta? Normal ca sunt bine! Spun pe un ton usor arogant.
-Motivele sunt evidente, Alex. Spune Zoe privind in paman.
-Ce? Ce vreti sa spuneti? Intreb confuza.
-Alex, te au in vizor! Iti urmaresc fiecare miscare! Imi spune Olivia privind la masa din spatele meu care este la inca cateva mese departare de noi. Nu trebuie sa ma intorc si sa ma uit ca sa stiu la ce se refera.
-Sa se duca dracu toti! Daca ei cred ca ma intimideaza cu ceva comportamentul lor sau cum toata lumea se tem de ei se inseala. Putin imi pasa! Spun lasandu-ma pe spate in scaund, impreunandu-mi mainile la piept.
-Wow, mi-as dori sa am macar un sfert din curajul tau. Spune Olivia uimita.
-Poftim? Si voi va temeti de ei?
-Nu as folosi chiar acest cuvant, dar preferam sa stam departe de orice este legat de ei. Spune Caleb.
-Imi este foame. Va iau ceva? Spun ridicandu-ma ,nevrand sa mai vorbesc despre asta.
-Nu, suntem bine! Imi spune Zoe zambind.
Ma duc si ma asez la una din cozi. Ieri era o singura femeie aici, azi de ce sunt doua? Sau poate ca era o singura femeie din cauza ca nu mai era aglomerat. Da, probabil asta este. Pofta de mancare imi piere odata ce persoanele din fata mea pleaca cu tavile de manacare iar eu ma apropii din ce in ce mai mult de tejghea. Cand insfarsit este randul meu ma rezum doar la o sticla de apa.
Merg inapoi catre masa prietenilor mei si imi ajunge sa mai inchid ochii pentru inca o secunda pentru a clipi ca sa simt impactul cu ceva solid si puternic dupa care sa simt cum ceva lichid se scurge pe maieul meu ajungandu-mi pana la piele. Fac un pas in spate si tip scurt. Privesc acum spre maieul meu visiniu ,care acum este alb, patat de iarut si cereale. Imi ridic privirea nervoasa si dau de un Harry amuzat care nu isi poate stapani rasul.
-Pe bune?! Ce dracu e inneregula cu tine?! Tip nervoasa incercand sa mai indepartez din iaurt cu mana.
-Ups, scuze, nu a fost intentionat! Spune el zambind ironic.
CITEȘTI
Night Changes
Teen FictionNu este usor sa fii fiica unei familii cunoscute si bogate. Pretentiile mari apar la fiecare colt. Singura ei gura de aer a constat in evadarile la pista de curse a tatalui ei , asta pana l-a intalnit pe Harry, fiul unei familii bogate si solistul p...