(m)ad

13K 1K 859
                                    

[ 23:18 ]

taehyung küçük bir gece lambası dışında hiçbir ışık olmayan salonunun koltuğunda bağdaş kurmuş bir şekilde oturuyordu. aniden giriş kapısının açılıp kapanma sesiyle irkildi ve kafasını o yöne çevirdi ama kimseyi göremedi.

"merhaba kim taehyung."  yan taraftan beline dolanan kollar ile taehyung yerinden sıçradı ve yanına baktı. gözleri jungkook'un derin kahverengi gözleriyle birleşince bedeni rahatlamış, kalbi ise daha da hızlı atmaya başlamıştı.

"merhaba jungkook." taehyung cevapladı ve dudaklarını yaladı. loş ışıklı salonda çocuğun suratını tam göremiyordu fakat yinede onun ne kadar mükemmel olduğunu fark edebiliyordu taehyung.

jungkook olayı uzatmadan yavaşça taehyung'un suratına yaklaştı ve alınlarını birbirine yasladı. taehyung, jungkook'un gözlerine bakarken midesinde oryantal oynayan filleri takmamaya çalışarak dudaklarını yaladı. jungkook'un gözleri anında taehyung'un dudaklarına kaydı ve dudağını ısırdı. jungkook kafasını hafif yana yatırarak kendi dudaklarını taehyung'unkilere bastırdı.

taehyung ellerini küçüğün koyu renkli saçlarına daldırınca küçükten boğuk bir inleme sesi çıktı ve bu taehyung'un bazı kısımlarını baya heyecanlandırdı. jungkook taehyung'un esir aldığı alt dudağına hafifçe dilini sürtünce taehyung hemen dudaklarını araladı ve dilleri birbirine sürttü. jungkook artık yavaş tempolarından bıkmış olacak ki taehyung'u daha sert öpmeye başladı ve kendi üstüne çekti.

"jungkook sen üstte mi olacaksın?" jungkook taehyung'un köprücük kemiğini emerken taehyung hızlı hızlı nefes alıyordu.

"tabikide." jungkook dudakları hala taehyung'un tenindeyken mırıldandı ve bu taehyung'un ürpermesine sebep oldu. jungkook taehyung'un boynunda izlerini bırakırken taehyung ellerini küçüğün omuzlarını koydu ve kalçalarını hareket ettirdi.

"siktir tae." jungkook bir anda inledi ve taehyung'un sertleşmeye başlamış penisi tamamen sertleşti. taehyung kendini biraz daha hareket ettirdi ve iki çocuğun penisleri birbirine pantolonları üzerinden bir kez daha sürttü. taehyung kalçalarını jungkook'un üstünde hareket ettirmeye devam ederken jungkook kesik nefesler almaya başlamıştı. taehyung kalçalarının hareket hızını arttırdığında jungkook kafasını koltukta geri fırlattı ve dudağını ısırarak boğuk inlemeler çıkardı. onun inlemeleri ve jungkook'un kafasını geri yaslamış, dudağını ısırıp hızlı hızlı nefes alırkenki görüntüsü taehyung'u iyice azdırıyordu.

jungkook hızlı bir hamleyle taehyung'u koltukta yatırdı ve üstüne çıkmadan önce tişörtünü ve pantolonunu çıkardı. taehyung'da bunu gördükten sonra kendi tişörtünü ve pantolonunu jungkook'un yardımıyla çıkardı. jungkook tekrar taehyung'un üstüne çıktı ve büyüğünün bedenine sürtündü. birbirine sürten tenleri ve penisleri ile ikiside yüksek sesle inledi.

"siktir jungkook gir artık içime." taehyung sabırsızca inledi ve jungkook hafifçe sırıttı. kendini koltukta aşağı itti ve taehyung'un penisinin hizasına gelince durdu. dişleri ile büyüğünün baksırını çıkarırken taehyung karşısındaki görüntüye inledi. taehyung'un baksırı çıktıktan sonra jungkook ellerini fazlasıyla yavaşça taehyung'un penisinde aşağı yukarı hareket ettirdi.

"ah sikeyim seni jungkook! çok yavaşsın, acıyor!" taehyung dudaklarını dişledi. jungkook elindeki penisin tamamını bir anda ağzına almasıyla taehyung yüksek sesle inledi ve ellerini jungkook'un saçlarına götürdü. jungkook kafasını hızla aşağı yukarı hareket ettirirken dilini de kullanmayı ihmal etmeyip taehyung'u deli ediyordu.

"j-jungkook! geleceğim!" taehyung kalçalarını jungkook'un ağzına doğru itekledi. jungkook ağzını büyüğünün penisinden çekti ve baş parmağını penisinin ucuna koyarak gelmesini engelledi.

"ug-h jungkook a-acıyor yap-ma." taehyung acıyla kıvranırken jungkook bunu aldırmadı.

"hazırlıyım mı hazırlamıyım mı?" diye sorunca taehyung başını hayır anlamında salladı. "sadece içime gir artık!" jungkook bunun üstüne kendi baksırınıda çıkardı ve taehyung'un dudaklarına yapıştı tekrardan.

jungkook taehyung'u açlıkla öperken penisiyle taehyung'un deliğini buldu ve yavaşça kendini içeri itti.

"AH SİKTİR JUNGKOOK HAYVAN GİBİSİN YAVAŞ OLSANA!" taehyung bağırdı ve jungkook dudağını dişledi. ona bu şekilde bağırması daha da azdırmıştı onu.

jungkook kafasını taehyung'un boynuna gömdü ve tamamını taehyung'un içine itti. taehyung inledi ve tırnaklarını jungkook'un sırtına geçirdi. jungkook taehyung'un ellerinin vücudunda dolanmasının etkisiyle inledi ve taehyung'un içindeki git gellerine başladı. başta yavaşken sonra hızlandı ve odada taehyung'un çığlıklarıyla jungkook'un inlemeri yankılandı.

taehyung'un yüksek sesli inlemeleri jungkook'u olduğundan daha da deli ediyordu. küçük olan büyüğünün sağ bacağını alıp kendi omzuna koydu ve sertçe içine bir daha girdi. bu sefer daha yavaş giriyordu içine ama tamamen giriyordu. her vuruşunda taehyung'un sarı saçları sallanıyor, inliyor ve dudağını dişliyordu.

jungkook birkaç vuruş sonrasında dayanamadı ve git gellerinde hızlanmaya başladı. koltuk yaylarının sesi inlemeler dışında duyulan tek sesti.

"s-sikeyim jungkook orası! devam et!" taehyung jungkook'un saçlarını kavradı ve dudaklarını birleştirdiğinde jungkook'ta taehyung'un tatlı noktasına doğru git gellerini yapıyordu.

"boşalacağım jungkook!" taehyung inledi ve jungkook dudağını ısırıp dahada hızlandı.

"siktir bende." jungkook son kez sertçe taehyung'un içine girdi ve ikiside aynı anda inlemeleri eşliğinde boşaldılar.

jungkook büyüğünün üstünden kalkıp yanına uzandı ve elini beline sardı. hafifçe kafasından öptü ve çenesini tutarak kendine bakmasını sağladı. taehyung jungkook'un terden ıslanıp alnına yapışam saçlarını geriye itti.

"canını çok yaktım mı?" diye mırıldandı. taehyung hayır anlamında kafasını salladı ve kafasını jungkook'un boynuna gömdü.

"seni seviyorum." uykuya dalmadan önce jungkook'un mırıldanmasını duymasıyla son kez gülümsedi.

+
ilk kez smut yazdım allah affetsin lol

MAD HATTER. ⠀⠀[ TAEKOOK ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin