+ alternatif final

10.9K 955 374
                                    

kimtaehyung: burdayım jungkook
neredesin?

"selam bebeğim" taehyung arkadan beline dolanan güçlü kollar ile aniden yerinden sıçramıştı fakat duyduğu tanıdık ses ile tekrar rahatlamıştı. kendini döndürüp jungkook ile yüz yüze gelince dudakları kıvrıldı.

"özledim seni." diye mırıldanırken kafasını küçük olanın boynuna yaslayıp kokusunu içine çekti. kollarını küçüğün omuzlarına dolayıp ona sarıldı.

"bende seni özledim taehyung ve sana iyi haberlerim var." jungkook konuştu ve kafasını büyüğünün kafasına yasladı. gerçektende çok özlemişti onu, ne kadar daha bir gün önce görüşmüş olsalarda.

"iyi haber mi? neymiş o?" taehyung kafasını hızla kaldırdı ve jungkook'un onu büyüleyen kahverengi gözlerine baktı.

jungkook başlamadan önce dudaklarını yaladı. "uh ben babamla konuştum. o beni bu yaptığım şeylerden kurtarabileceğini söyledi. beni tedavide ettirebileceğini söyledi. başta istemedim sırf tedavi yüzünden çünkü sandım ki beni biryerlere kapatır ama eve her gün tanıdığı bir doktorun gelip bir saat boyunca benimle konuşup anlaşabileceğini söyledi. yeni bir hayatın kötü olmayacağını düşündüm." jungkook açıkladı ve kendi kendine gülümsedi. normal bir hayatı olma fikri onu mutlu ediyordu.

büyüğün yüzündeki gülümseme dahada büyümüştü şimdi. sevdiği kişinin tüm bu şeylerden kurtulup tedavi olma fikri onu mutlu ediyordu.

"bu çok güzel bir haber jungkook. iyi olacaksın buna eminim." taehyung gülümsedi ve kafasını tekrar küçüğünün boynuna gömdü.

"benimle birlikte yaşar mısın taehyung? birlikte çok güzel bir hayatımız olmaz mıydı?" jungkook büyüğünün saçlarını okşarken mırıldandı ve kokusunu içine çekti.

taehyung kıkırdadı. "bir kız çocuğu evlat edinirsek neden olmasın."

"woah bunu gerçektende istiyor musun? benimle bir çocuk büyütmeyi yani?" jungkook şaşkınlıkla geri çekilip sordu. büyüğünün söylediği şey onu hayatında en çok mutlu eden şey olmalıydı, sevdiği kişinin onunla yeni bir hayata bir çocukla başlaması.

"tabii ki jungkook. seni çok seviyorum ben, senden daha çok sevebileceğim kimse yok ama kız çocuğumuz seninle yarışabilir o ayrı konu." taehyung kıkırdadı ve jungkook gülümsedi.

"beni gülümsetiyorsun taehyung, normalde insanlar bunu beceremez ama sen farklısın. beni olduğum iğrenç halimle bile kabul ettin. şu ana kadar başıma gelmiş en güzel şeysin sen." küçük olan konuştu ve dudaklarını büyüğünkilere bastırdı.

ikiside öpücüğün arasında gülümsedi ve birbirlerini buldukları için ne kadar mutlu olduklarını düşündüler.

+
alternatif final yapabilirsin demişti biri bende yapayım dedim ve böyle tontiş bişey oldu. isterseniz bunu isterseniz öncekini final olarak şey edin lol

BİR DE başka bir vkook paylaştım adı 'photographer' o hikaye bundan daha uzun olucak ve angst filan olmayacak onada bakın istiyorsanız <3

MAD HATTER. ⠀⠀[ TAEKOOK ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin